۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۹۴۳۵
کارشناس مسائل سياسي:

تعميق بخشيدن فرهنگ ناب اسلامي، ویژگی مکتب حاج قاسم

کارشناس مسائل سياسي گفت: امروز تلاش دشمنان کمرنگ کردن اعتقادات و بصيرت مردم و جنگ ادراک است و بايد به فرموده رهبر انقلاب در جهاد تبيين و تعميق بخشيدن به فرهنگ ناب اسلامي که در مکتب حاج قاسم متبلور است، تلاش کنيم.
تعميق بخشيدن فرهنگ ناب اسلامي، ویژگی مکتب حاج قاسم
سجاد شهراني به مناسبت دهه بصيرت و سالروز شهادت حاج قاسم سليماني در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: ۹ دي، روز بصيرت، آگاهي و دشمن‌شناسي و ولايت‌پذيري مردم است. مردم عزيزمان در اين روز به تبعيت از ولي‌فقيه و رهبرشان به صحنه آمدند و حق از باطل تشخيص داده شد.
 
وي افزود: لازم است اهميت اين روز بيشتر تبيين و بازگويي شود و سخنرانان اطلاعات به‌روز و دقيق خود را به آحاد ملت و  مخصوصاً به نسل جديد انتقال دهند تا ابعاد گوناگون اين موضوع به‌روشني شناخته شود.
 
شهراني بيان داشت: شهيد قاسم سليماني، رخساره عملي ولي‌فقيه بود، هرچه ولي‌فقيه گفت او عمل کرد و هرچه او عمل کرد بيان مقام معظم رهبري بود. عمل ما هر چه هست بايد منطبق با بيانات رهبر انقلاب باشد.
 
شهرانی اظهار داشت: امام خميني فرمودند که «ما انقلابمان را به دنيا صادر خواهيم کرد» و با صادر کردن مکتب شهيد سليماني به اقصي نقاط جهان اين امر محقق شد، همچنين امام فرمودند: ما شريک «دم» همه‌ مظلومان عالم هستيم، حاج قاسم سليماني با حضور در سوريه و دلجويي از خانواده‌هاي آنان اين مهم را هم محقق کرد و گفت ما آمده‌ايم سينه‌ خود را فداي عزيزان اهل تسنن خود کنيم.
 
وي گفت: امروز تلاش دشمنان کمرنگ کردن اعتقادات و بصيرت مردم و جنگ ادراک است و بايد به فرموده رهبر انقلاب در جهاد تبيين و تعميق بخشيدن به فرهنگ ناب اسلامي که در مکتب حاج قاسم متبلور است، تلاش کنيم.

شهرانی تصريح کرد: تمامي فرماندهان و مقامات ارشد نظامي دنيا به قدرت فرماندهي حاج قاسم سليماني در تجميع و اتحاد فرماندهان ارشد چند کشور دنيا زير چتر خود اذعان داشتند.
 
وی در پايان گفت: يکي از رسالت‌هاي مهم دستگاه‌هاي اجرايي، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است، فرهنگي که به‌عنوان يک فرهنگ والا، رمز پيروزي بود، حفاظت، حراست و ترويج از اين فرهنگ والا بر همه افراد خصوصاً دستگاه‌هاي اجرايي واجب است.
 
انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۷:۴۷

27 Dec 2021