۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۸
کد مطلب : ۴۹۳۴۲
فرماندار شهرستان فارسان؛

عدم استقبال مردم از واکسیناسیون کرونا در باباحیدر و چلیچه

مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان گفت: در حوزه واکسيناسيون واجدين شرايط شهرستان فارسان تاکنون بيش از 70 درصد دوز اول و بيش از 40 درصد دوز دوم را تزريق کرده اند، اما متأسفانه در دو شهر باباحيدر و چليچه استقبال خوبي از تزريق واکسن صورت نگرفته است.
عدم استقبال مردم از واکسیناسیون کرونا در باباحیدر و چلیچه
مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  گفت: در حوزه واکسيناسيون واجدين شرايط شهرستان فارسان تاکنون بيش از 70 درصد دُز اول و بيش از 40 درصد دُز دوم را تزريق کرده اند.
 
وي عنوان کرد: در اين راستا تلاش کرده‌ايم تا بتوانيم با شروع واکسيناسيون هر قشر و گروه سني، تعداد پايگاه‌هاي واکسيناسيون را افزايش دهيم تا شاهد تجمع مردم و معطلي آن‌ها در اين مراکز نباشيم.
 
طاهری بيان داشت: افرادي که حتي دُز دوم واکسن را هم دريافت کرده‌اند، پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت کنند و حتماً ماسک بزنند.
 
 
وي افزود: در جلسه‌اي که در سطح شهرستان برگزار شد مصوب شد که مديران ادارات و نهادها پيگير باشند که کليه پرسنل و کارکنان واکسيناسيون را انجام داده باشند و از ورود افرادي که واکسينه نشده‌اند جلوگيري کنند.
 
طاهری خاطرنشان کرد: متأسفانه در شهرهاي باباحيدر وچليچه استقبال خوبي از تزريق واکسن صورت نگرفته که جا دارد از همه عزيزان تقاضا کنيم جهت بهبود اوضاع و سلامتي خود هرچه زودتر جهت اين امر مهم اقدام کنند و به‌سلامتي خود و خانواده اهميت بدهند.
 
وی تصريح کرد: تزريق واکسن در روند کاهش مرگ‌ومير بسيار مؤثر و کاهش‌دهنده است و کليه عزيزاني که در اين دو شهر بر اثر کرونا فوت شده اند هيچ‌کدام واکسن کرونا را تزريق نکرده بودند.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۶:۱۶

15 Dec 2021