۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۵۴۷۲
رئیس قوه قضاییه:

بیکار کردن کارگران در شرایط فعلی اصلا به صلاح نیست

رئیس قوه قضاییه گفت:ما مخالف به کارگیری افراد جدید در آن واحد تولیدی نیستیم ولی این مسئله که نیروی جدیدی به جای نیروهای اخراجی به کارگیری شود صحیح نیست و بیکار کردن کارگران در شرایط فعلی اصلا به صلاح نیست.
بیکار کردن کارگران در شرایط فعلی اصلا به صلاح نیست
به گزارش جهانبین نیوز ؛ آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضایه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری  با اشاره به موضوع کارگران اخراجی از یک واحد تولیدی، ادامه داد: ما مخالف به کارگیری افراد جدید در آن واحد تولیدی نیستیم ولی این مسئله که نیروی جدیدی به جای نیروهای اخراجی به کارگیری شود صحیح نیست و بیکار کردن کارگران در شرایط فعلی اصلا به صلاح نیست.

وی با اشاره به مشکلات کارگران، ادامه داد: مدیر آن کارخانه باید واحد تولیدش را فعال کند و با فعال کردن خط تولید جدید کارگران اخراجی را به کار بازگرداند؛ مدیران مربوطه در این خصوص باید جدیت به خرج دهند و به کارگیری کارگران را در دستور کار قرار دهد.

رئیسی  خصوصی‌سازی را امر مبارکی دانست و افزود: اصل 44 و خصوصی سازی اگر درست اجرا می‌شد امروز با این مشکلات مواجه نبودیم و دولت در اجرای خصوصی‌سازی باید نظارت مستمر داشته باشد و برای توانمندسازی بخش خصوصی به کارفرمای خصوصی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه ناامید کردن مردم و مسؤولان راهبرد دشمن است، بیان کرد: امام(ره) و مقام معظم رهبری به ما آموزش دادند به خداوند متعال توکل کنیم و با همت و اراده برای حل مشکلات مردم قدم برداریم تا مردم نتیجه خدمت‌گذاری ما را در زندگی خود احساس کنند.

انتهای پیام/ 1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۲۳:۵۲

11 Sep 2020