۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۴۵۳۱۴
امام جمعه شهر اردل؛

جريان عاشورا، مهمترين و تاثير گذارترين حادثه تاريخ بشر است

امام جمعه شهر اردل گفت: جريان عاشورا، مهمترين و تاثير گذارترين حادثه تاريخ بشر است که توانست تمام ابعاد فکري، فطري، عاطفي و عقلي انسانها، چه در حوزه فردي و چه اجتماعي را به جوشش ،حرکت و رشد و تعالي بکشاند.
جريان عاشورا، مهمترين و تاثير گذارترين حادثه تاريخ بشر است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام  مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت: تقواي الهي يعني مراعات حدود و واجبات الهي است تمام خواسته دين تقواي الهي است تمام دستورات و تمام انگيزه خلقت بشريت اين است که انسان با تقوا از دنيا برود راه عاقبت به خيري تقواي الهي است . 

بهرامي افزود: در ماه محرم شايسته است در مسير تقوا بيش از پيش پيرو حقيقي سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين باشيم.

جريان عاشورا، مهمترين و تاثير گذارترين حادثه تاريخ بشر است

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تسليت ايام سوگواري شهادت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفايش گفت:جريان عاشورا، مهمترين و تاثير گذارترين حادثه تاريخ بشر است که توانست تمام ابعاد فکري، فطري، عاطفي و عقلي انسانها، چه در حوزه فردي و چه اجتماعي را به جوشش ،حرکت و رشد و تعالي بکشاند.

بهرامي ادامه داد:مکتب عاشورا مکتب اصلاح، رشد و درست زيستن است،همان مکتبي که شياطين عالم از آن مي‌ترسند لذا سعي بر نابودي، فراموشي و انحراف آن دارند.

وي با اينکه مراسمات سوگواري اسمال بايد طبق شيوه نامه ستاد ملي مقابله با کرونا برگزار شود افزود:در شرايط کنوني، عزاداري با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي وظيفه است که همه بايد ملتزم باشيم.

امام جمعه شهر اردل در پايان ضمن تشکر از  تلاشهاي خوب مسئولان شهرستان از برنامه و بودجه استان و مسئولين جهاد کشاورزي استان خواستند تا  آن قولي که جهت تامين اعتبار آب دشت شهر اردل را داده بودند زودتر عملياتي کنند و مشکل آبرساني به اين  اين دشت مهم که مي تواند بخش  مهمي از بيکاري اين مردم را برطرف کند را حل کنند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۰۷:۵۰

21 Aug 2020