۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۵۲۸۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛

مطالبه گری وظیفه خطیر خبرنگاران/ رسانه ها باید پناهگاه امنی برای مردم باشند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه ها باید بیشتر مطالبات مردمی را کار می کنند ، مردم باید احساس کنند که یک رسانه می تواند پناهگاه خوبی برای بیان خواسته هایشان باشند.
مطالبه گری وظیفه خطیر خبرنگاران/ رسانه ها باید پناهگاه امنی برای مردم باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز  با حضور در پایگاه خبری جهانبین نیوز؛  اظهار کرد:  اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و امروز اهمیت فضای مجازی از فضای حقیقی پیشی گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا باعث شده مردم بیش تر از گذشته به سمت فضای مجازی پیش روند تصریح کرد: خبرنگاران باید امید آفرینی کنند و این یکی از وظایف خبرنگاران در این برهه از زمان است.

سردار اکبری با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها به دنبال برجسته کردن رژیم طاقوت هستند و خدمات نظام جمهوری اسلامی را کاملا" نادیده گرفته اند بیان داشت: رسانه های داخلی باید در دفاع از نظام جمهوری اسلامی تا می توانند قلم بزنند و خدمات نظام جمهوری اسلامی را به طور کامل و شفاف برجسته کنند.

وی افزود: بسیاری از جوانان و نوجوانان ما از خدمات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب خبرکافی را ندارند و این وظیفه رسانه هاست که این مسئله را روشن و آن ها را آگاه کند.

سرادر اکبری مطالبه گری را یکی از مهم ترین وظایف رسانه ها دانست و گفت: مردم باید به شما اعتماد کنند و بدانند که شما زبان گویای آن ها هستید و مطالبات آن ها را پیگیری می کنید.

وی یادآور شد: گفته ها و نوشته های شما باید بر اساس اخلاق شرعی و دینی باشد و نباید بدون سند و مدرک حرفی را بزنید که نیاز به تکذیبیه باشد.

سردار اکبری عملکرد فضای مجازی بسیج این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هر سیستمی که دارای سازمان و تشکیلات باشد حتما" موفقیت نیز به همراه دارد.

وی در پایان و در  بخش دیگر از صحبت های خود به اقدامات ارزنده سپاه نیز اشاره کرد و گفت: سپاه در همه زمان و مکان حضور پررنگی داشته و توانسته در بحث محرومیت زدایی، سازندگی، کمک به مردم سیل زده، کمک های مومنانه و ... اقدامات شایسته ای را انجام دهد.

لازم به ذکر است فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با اهدا لوح تقدیر از خبرنگار جهانبین نیوز تقدیر کرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۴:۴۶

17 Aug 2020