۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۵۲۴۰
مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

کمک 983میلیونی هیئت رزمندگان استان در مقابله با کرونا

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری با جمع آوری و توزیع 983میلیون تومان کمک مردمی به یاری کادر درمان و آسیب دیدگان از کرونا شتافت.
کمک 983میلیونی هیئت رزمندگان استان در مقابله با کرونا
به گزارش  جهانبین نیوز ؛ حمیدرضا توسلی  مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری، بخشی از  اقدامات هیئات رزمندگان اسلام در استان چهارمحال وبختیاری در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه را تشریح کرد.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای هیئات رزمندگان اسلام استان از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا وارد میدان شدند و در عرصه های مختلف به یاری کادر درمان و خانواده های آسیب دیده از ویروس پرداختند.

توسلی افزود:   توزیع هفت مرحله بسته غذایی و بهداشتی در قالب دوهزار بسته، تهیه و تقدیم۷۰۰ دست لباس مردانه، زنانه و کودکانه، ذبح  29 رأس گوسفند ، سه رأس گاو  ، قربانی  و توزیع 1425بسته گوشت گرم بین خانواده های ایتام ، آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمندان، ضدعفونی معابر عمومی از  نیمه دوم اسفند ماه 98 با حضور اکیپ های جوانان عاشورایی به صورت شبانه گوشه ای اقدامات هیئت رزمندگان در مرکز استان است.

وی افزود: فعالیت در فضای  مجازی و پیام رسان های مختلف طی  ماه های رجب و شعبان برای برگزاری هر هفته 3 جلسه دعای کمیل، زیارت آل یاسین ، زیارت عاشورا و مناجات شعبانیه و در مجموع 24 جلسه  هر جلسه حدود یکساعت، برگزاری مراسم شرح ، تفسیر و قرائت دعای ابو حمزه ثمالی در لیالی ماه مبارک رمضان بمدت یکماه و هر شب از ساعت22:30الی23:30 و پخش زنده از فضای مجازی، برگزاری مراسم لیالی با عظمت قدر در مصلای امام خمینی (ره) و مسجد جامع شهرکرد در شب های قدر ماه مبارک رمضان با رعایت مسایل بهداشتی و هماهنگی پخش زنده از صداوسیمای استان از دیگر برنامه های هیئت رزمندگان در شهرکرد بوده است.

توسلی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم پر فیض دعای عرفه و پخش زنده از صداوسیمای استان، برگزاری مراسم جشن عید امامت و ولایت نور افشانی ، ذبح گوسفند، ایستگاه صلواتی و توزیع 2هزار نان جو و کاروان شادی حرکت خودرویی در سطح شهر شهرکرد از دیگر اقدامات این هیئت به شمار می رود.

وی، خاطرنشان کرد: تأمین هزینه های خرید 2هزاربسته غذایی و بهداشتی به ارزش 300 میلون تومان، و تأمین هزینه های ذبح گوسفند و تقدیم 1425بسته گوشت گرم به مبلغ 95 میلیون تومان، با همت هیئت رزمندگان اسلام در مرکز استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان به فعالیت های معاونت  پیروان عترت این هیئت نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد کارگاه خیاطی با 6 دستگاه چرخ صنعتی و 2 دستگاه برش و فعالیت بمدت 75 روز، و برش ودوخت 50 هزار عدد ماسک ،  دوخت 120دست لباس گان ویژه کادر درمانی ،   دوخت 110 دست کاور کادر درمانی ، برش 110دست کاور جهادگران سلامت و تهیه و توزیع 180بسته معیشتی  به ارزش هر بسته 200هزار تومان  از فعالیت های معاونت پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام استان می باشد.

وی، افزود: جمع مبالغ برای تهیه بسته های غذایی 36میلیون تومان،  هماهنگی حضور 17 نفر طی مدت 75 روز به صورت شیفتی صبح و عصر ها، جمع آوری هزینه های تهیه ، دوخت ماسک ، لباس ، برش ... و هزینه های جانبی پذیرایی و ...، به ارزش 8 میلیو ن تومان، از دیگر اقدامات معاونت پیروان عترت در مرکز استان بوده است.

توسلی از فعالیت معاونت پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام در شهرستان کوهرنگ نیز خبر داد و افزود: ضدعفونی مساجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام و مسجدجامع چلگرد،   تهیه و توزیع261 بسته غذایی و بهداشتی ، تهیه و دوخت 600 عدد ماسک با هزینه بالغ بر 11 میلیون تومان از اقدامات معاونت پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام در شهرستان کوهرنگ به شمار می رود.

وی فعالیت های هیات رزمندگان اسلام  در شهرستان بروجن را نیز تشریح کرد و گفت: تهیه و دوخت روزانه ۸۰۰ عدد بالغ بر تولید ۳۰۰۰ ماسک و توزیع بین نیازمندان و خانواده های هدف، تهیه و تولید یکهزار دست لباس گان و توزیع بین کارکنان بیمارستان ، ضدعفونی اماکن عمومی در ۵ مرحله شامل ضد عفونی ادارات، پمپ بنزین ها و مراکز خرید و پارک ها و درب منازل، توزیع 220بسته غذایی در قالب کمک مومنانه، توزیع ۳ مرحله اقلام ضروری و نقدی و بهداشتی در ماه مبارک رمضان به خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمندان، مشارکت در گلریزان زورخانه پوریای ولی شهر بروجن و جمع آوری کمک جهت خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا که هزینه کل بسته های غذایی، تولید ماسک و لباس و ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم در این شهرستان بالغ بر 82 میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۴۸:۵۷

12 Aug 2020