۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۵۰۱۱

خروجی جلسات مختلف باید در زندگی مردم هویدا باشد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از اولین‌ها در این استان وجود دارد اما آیا این اولین‌ها نباید در زندگی، معیشت و اقتصاد مردم خود را نشان دهد، خروجی این جلسات باید در زندگی مردم هویدا شود. ​​​​​​​
خروجی جلسات مختلف باید در زندگی مردم هویدا باشد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری که در حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل شد، گفت: انسان لعین فردی است که فرصت سوزی کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: لازمه فرصت خدمت‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی آن است که به خوبی خود را بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه فردی که کریم است زندگی‌اش بر محور عدالت حرکت می‌کند، ادامه داد: هر چیزی را که خدا آنرا در اولویت بداند، عدالت است.

نکونام عنوان کرد: همانگونه که مسؤولان استانی در چهارمحال و بختیاری بیان می‌کنند، بسیاری از اولین‌ها در این استان وجود دارد اما آیا این اولین‌ها نباید در زندگی، معیشت و اقتصاد مردم خود را نشان دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمانی می‌توانیم به این اولین‌ها و برترین‌ها در استان ببالیم که مردم آنرا در زندگی خود حس کنند، خاطرنشان کرد: چرا باید خانه‌ها و جاده‌های در معرض ریزش در این استان وجود داشته باشد، خروجی این جلسات باید در زندگی مردم هویدا باشد.

وی از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواست تا نسبت به استان چهارمحال و بختیاری نگاه سخاوتمندانه‌تری داشته باشد.

نکونام تفاهم‌نامه ۴۶ بندی با رقم ۲۲۰۰ میلیارد تومان که قرار است امروز بین چهارمحال و بختیاری و سازمان برنامه و بودجه منعقد شود را گامی ارزشمند جهت توسعه استان دانست و تاکید کرد: اجرای پروژه انتقال آب بن به بروجن، توسعه و تکمیل راه‌های مواصلاتی، ایجاد زیرساخت‌های صنایع تبدیلی و.... از موارد بسیار مهم و ضروری برای پیشرفت و توسعه استان هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۱۵:۵۹

14 Jul 2020