۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۴۴۹۰۸
نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا ؛

آسیب شناسی فرهنگی مهم ترین کاستی حوزه فرهنگ است

نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي گفت: همه کساني که در خاکريزهاي فرهنگ مشغول به کار هستند بايد قابليت ها و پتانسيل هاي خود را در اين حوزه بسيار مهم عملي، تبيين و اطلاع رساني کنند.
آسیب شناسی فرهنگی مهم ترین کاستی حوزه فرهنگ است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حسين باميري نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در نشست هم انديشي با مجمع نخبگان بسیج اظهار کرد: رسانه و فضاي مجازي، علمي پژوهشي، اقتصاد، فرهنگ، بهداشت و درمان، آمادگي و اراده خود براي همکاري با نخبگان شهرستان در هر حوزه اي را اعلام کردند.

باميري تصريح کرد: يکي از دغدغه هاي حضرت امام خامنه اي در آغاز شروع به کار مجلس يازدهم شوراي اسلامي تاکيد بر حوزهاي اقتصادي و فرهنگي بوده است و البته در تمامي مقاطع زماني در بيانات مقام معظم رهبري فرهنگ مورد توجه و تاکيد قرار گرفت و اين اميد است که در مجلس يازدهم نيز با توجه به مظلوميت فرهنگ که در سازماندهي کميسيون هاي تخصصي مجلس نيز شاهد بوديم لازم است مورد توجه ببشتري قرار گيرد.

باميري تاکيد کرد: همه کساني که در خاکريزهاي فرهنگ مشغول به کار هستند بايد قابليت ها و پتانسيل هاي خود را در اين حوزه بسيار مهم عملي، تبيين و اطلاع رساني کنند.

نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي افزود: همه کساني که در لردگان در حوزهاي مختلف به خصوص فرهنگ داراي برنامه و ايده اي باشند که براي دو شهرستان موثر باشد مورد حمايت نمايندگان و مسئولين شهرستان قرار خواهد گرفت.

باميري با اشاره به استفاده از ظرفيت مجمع نمايندگان گفت: ما به عنوان يک ظرفيت آمادگي کامل براي تسهيل گري در هر حوزه مطالعاتي را داريم اما اين نيازمند آمادگي نيروها و نخبه هاي مستعد در لردگان و خانميرزا است که چه برنامه ها، ايده ها و راهکارهايي در حوزه مطالعاتي خود دارند و وظيفه ما حمايت از اين برنامه ها است.

وي با تاکيد بر اهميت ايجاد فضاي سالم در فضاي مجازي گفت: متاسفانه فضاي مجازي  بنيان هاي خانواده را مورد هدف قرار داد اما بهرحال بايد در اين فضا براي فراهم کردن محيطي سالم، امن و موثر بايد همه جانبه فعاليت کرد.

نماينده مردم شريف شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي در پايان افزود: در آينده شاهد اتفاقات مبارکي در هر دو شهرستان خواهيم بود و هدف ما نيز خدمت به مردم شريف دو شهرستان است که با کمک و همراهي همه عزيزان به خصوص جوانان نخبه گام هاي موثري را برخواهيم داشت.

سرهنگ عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه لردگان، برخي از مسائل و مشکلات موجود در شهرستان را مطرح کرد و از نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا خواستار همت و تلاش همه جانبه براي حل مسائل مطرح شده خواستار شد.


انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۶:۴۴

29 Jun 2020