۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۴۴۸۰۶
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان:

امتحانات دانشگاه آزاد به صورت حضوري با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزاري می شود

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان گفت: با تلاش همه جانبه عوامل اجرايي امتحانات و اساتيد ارجمند و همکاري دانشجويان عزيز و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي امتحانات دانشگاه آزاد را به صورت حضوري و با موفقيت به اتمام خواهيم رساند.
امتحانات دانشگاه آزاد به صورت حضوري با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزاري می شود
به گزارش خبرنگار جهانین نیوز؛ پيرو سوالات دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان پيرامون برگزار نمودن آزمون اين دانشگاه به صورت غير حضوري و به صورت آنلاين به دليل شيوع بيماري کرونا رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به اطلاع دانشجويان گرامي مي رسانم که امتحانات واحدهاي دانشگاهي آزاد سراسر کشور که در وضعيت کرونايي سفيد و زرد قرار دارند، بصورت حضوري برگزار مي شوند.
 
وي افزود: در استان چهار محال و بختياري هم  بر اساس اعلام نظر  ستاد مقابله با کروناي استان و شهرستانهاي  بروجن و لردگان  وضعيت زرد اعلام شدند. که بنابراين امتحانات دانشگاه هاي آزاد  اين دو شهر نيز به صورت حضوري برگزار خواهد شد.

بهرام جليل بيان داشت: قطعا براي برگزاري امتحانات پروتکل هاي بهداشتي رعايت خواهد شد و با برنامه ريزي هاي انجام شده، حضور دانشجويان در دانشگاه را به حداقل خواهيم رساند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان اعلام کرد: امتحانات در ۴ نوبت و در ۳ هفته برگزار خواهد شد و در هر نوبت براي حداکثر ۱۰۰ الي ۱۲۰ نفر دانشجو برگزار مي شود که جهت جلوگيري از تجمع دانشجويان امتحانات بصورت غير متمرکز و در ۴ طبقه ساختمان برگزار مي شود رعايت پروتکل هاي بهداشتي با نظارت شبکه بهداشت شهرستان انجام مي پذيرد.

وي افزود: به همراه داشتن ماسک براي دانشجويان، اساتيد و عوامل اجرايي الزامي خواهد بود. و هر روز محل هاي امتحان و تردد دانشجويان گندزدايي خواهد شد.

جليل گفت: زمان پاسخگويي به سوالات امتحان براي رشته هاي علوم انساني کمتر از يک ساعت و رشته هاي فني کمتر از ۸۰ دقيقه خواهد بود و سوالات متناسب با وقت طراحي خواهند شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان در پايان اعلام داشت: ان شاءالله که با تلاش همه جانبه عوامل اجرايي امتحانات و اساتيد ارجمند و همکاري شما دانشجويان عزيز و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي امتحانات سپري و با موفقيت به اتمام خواهند رسيد.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۳۹:۳۹

17 Jun 2020