کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان:

امتحانات دانشگاه آزاد به صورت حضوري با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزاري می شود

28 خرداد 1399 ساعت 0:40

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان گفت: با تلاش همه جانبه عوامل اجرايي امتحانات و اساتيد ارجمند و همکاري دانشجويان عزيز و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي امتحانات دانشگاه آزاد را به صورت حضوري و با موفقيت به اتمام خواهيم رساند.


به گزارش خبرنگار جهانین نیوز؛ پيرو سوالات دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان پيرامون برگزار نمودن آزمون اين دانشگاه به صورت غير حضوري و به صورت آنلاين به دليل شيوع بيماري کرونا رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به اطلاع دانشجويان گرامي مي رسانم که امتحانات واحدهاي دانشگاهي آزاد سراسر کشور که در وضعيت کرونايي سفيد و زرد قرار دارند، بصورت حضوري برگزار مي شوند.
 
وي افزود: در استان چهار محال و بختياري هم  بر اساس اعلام نظر  ستاد مقابله با کروناي استان و شهرستانهاي  بروجن و لردگان  وضعيت زرد اعلام شدند. که بنابراين امتحانات دانشگاه هاي آزاد  اين دو شهر نيز به صورت حضوري برگزار خواهد شد.

بهرام جليل بيان داشت: قطعا براي برگزاري امتحانات پروتکل هاي بهداشتي رعايت خواهد شد و با برنامه ريزي هاي انجام شده، حضور دانشجويان در دانشگاه را به حداقل خواهيم رساند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان اعلام کرد: امتحانات در ۴ نوبت و در ۳ هفته برگزار خواهد شد و در هر نوبت براي حداکثر ۱۰۰ الي ۱۲۰ نفر دانشجو برگزار مي شود که جهت جلوگيري از تجمع دانشجويان امتحانات بصورت غير متمرکز و در ۴ طبقه ساختمان برگزار مي شود رعايت پروتکل هاي بهداشتي با نظارت شبکه بهداشت شهرستان انجام مي پذيرد.

وي افزود: به همراه داشتن ماسک براي دانشجويان، اساتيد و عوامل اجرايي الزامي خواهد بود. و هر روز محل هاي امتحان و تردد دانشجويان گندزدايي خواهد شد.

جليل گفت: زمان پاسخگويي به سوالات امتحان براي رشته هاي علوم انساني کمتر از يک ساعت و رشته هاي فني کمتر از ۸۰ دقيقه خواهد بود و سوالات متناسب با وقت طراحي خواهند شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان لردگان در پايان اعلام داشت: ان شاءالله که با تلاش همه جانبه عوامل اجرايي امتحانات و اساتيد ارجمند و همکاري شما دانشجويان عزيز و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي امتحانات سپري و با موفقيت به اتمام خواهند رسيد.

انتهاي پيام/630 ل
 


کد مطلب: 44806

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44806/امتحانات-دانشگاه-آزاد-صورت-حضوري-رعايت-پروتکل-هاي-بهداشتي-برگزاري-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir