۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۴۷۸۰
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

راه‌اندازی ۴۰ کارگاه بافت گلیم در منطقه محروم موگویی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۰ کارگاه بافت گلیم برای زنان سرپرست خانوار و دختران خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در روستای خویه راه‌اندازی شده است.
راه‌اندازی ۴۰ کارگاه بافت گلیم در منطقه محروم موگویی
به گزارش جهانبین نیوز ، مهدی امیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری  بیان کرد: طرح بافت فرش و گلیم از جمله طرح‌های موفق در زمینه کمک به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و دختران نیازمند است.

وی بابیان اینکه این کارگاه‌ها جهت راه‌اندازی کمک بلاعوض یک میلیون تومانی دریافت کرده‌اند افزود: مصالح مورد نیاز توسط راهبران شغلی تهیه و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بابیان اینکه سال گذشته ۱۰۷۱ طرح بافت فرش و گلیم و ۹۸ طرح صنایع دستی ویژه مددجویان اجرا شده است ادامه داد: فرش دستباف استان از گذشته به علت طرح، نقشه و رنگ‌های منحصر به فرد در بازارهای داخلی و خارجی شهرت دارد.

امیری مددجویان می‌توانند با مراجعه به حوزه اشتغال از مشاوره و آموزش شغلی بهره‌مند و جهت اخذ تسهیلات به صندوق امداد ولایت معرفی شوند گفت: زمینه فروش تولیدات مددجویان در بازارهای کشور فراهم می‌شود.


انتهای پیام /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۵۶:۳۷

13 Jun 2020