۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۴۷۲۵
در چهارمحال و بختیاری صورت می‌گیرد

ساخت ۶۳ واحد مسکونی برای معلولان و زنان سرپرست خانوار

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) ساخت ۶۳ واحد مسکونی برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.
ساخت ۶۳ واحد مسکونی برای معلولان و زنان سرپرست خانوار
به گزارش جهانبین نیوز؛ معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی و بررسی تفاهم‌نامه ساخت مسکن با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه، این استان ساخت ۶۳ واحد مسکونی را برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به بازدید از زمین‌های معرفی شده برای ساخت در شهرستان‌ها، افزود: بعد از مشخص شدن زمین‌های معرفی شده که قابلیت ساخت داشته باشند، پروانه ساخت زمین‌های مذکور اخذ و برای آماده‌سازی در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا (ص) قرار می‌گیرد.

محمدی خاطرنشان کرد:  صفر تا صد کار طراحی، ساخت و صدور پروانه ساخت این تعداد واحد مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام می‌شود.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تامین زمین برعهده خود مددجو است ولی اگر خانواده معلولی زمین نداشته باشد توسط بنیاد مسکن تامین می‌شود.

وی همچنین از واگذاری این تعداد واحدهای مسکونی تا پایان سال‌جاری خبر داد و یادآور شد: قرار است اخذ معافیت انشعاب آب و برق و عوارض صدور پروانه ساختمانی از طریق سازمان بهزیستی با همکاری بنیاد مسکن پیگیری شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۹:۳۶

6 Jun 2020