۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۴۳۱۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری 1.3 درصد کاهش یافت

سیدحفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت:نرخ بیکاری در زمستان 98 نسبت به دوره مشابه خود در سال 97 با کاهش 1.3 درصدی روبه رو شده است.
نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری 1.3 درصد کاهش یافت
سیدحفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در بررسی روند نرخ بیکاری استان شاخص نرخ بیکاری در بهار و پاییز و زمستان ، 14.5 درصد بوده که نسبت به دوره مشابه در سال 97 با نرخ 15.8 درصد کاهش 1.3 درصد یداشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت:نرخ بیکاری در زمستان 98 نسبت به دوره مشابه خود در سال 97 با کاهش 1.3 درصدی روبه رو شده است.

وی افزود: همچنین طبق آمار بدست آمده آخرین نرخ مشارکت اقثتادی استان در زمستان سال گذشته 40.3 درصد بوده که در زمستان 97 این میزان 39.4 درصد بوده است.

فاضلی با اشاره به ضریب تاثیر نرخ مشارکت اقتصادی  ، تصریح کرد: کاهش نرخ بیکاری در کنار افزایش نرخ مشارکت اقتصادی موجب شده تا نسبت اشتغال از 33.2 درصد در سال 97 به 34.4 درصد در زمستان 98 افزایش یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: روند کاهشی نرخ بیکاری نتیجه اجرای مطلوب حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ، اشتغال حمایتی و خرد، تثبیت اشتغال موجود و نظارت بر طرح های اشتغالزایی بوده است.

انتهای پیام/ 1029 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۳۰:۲۳

15 Apr 2020