۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۴۲۸۴
مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری:

پیشرفت جامعه نیازمند ورود جوانان به عرصه‌های اجرایی است

حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است برای توسعه و پیشرفت جامعه جوانان به عرصه های اجرایی ورود کنند.
پیشرفت جامعه نیازمند ورود جوانان به عرصه‌های اجرایی است
حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز گفت: جوانان با قابلیت های اجتماعی خودبه عنوان بازوی اجرایی دولت در جامعه در حال تمرین مدیریت هستند.

وی افزود: در حال حاضر  ساماندهی امور جوانان، واگذاری امور به جوانان و بهره گیری تمامی مدیران از مشاوران جوان از موارد بسیار مهمی است که ملزم به توجه ویژه ای است.

کریمی خاطرنشان کرد:در بحران های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی و ... همواره این قشر پایبندی خود را به آرمان های نظام ثابت کرده اند.

 وی در ادامه گفت: در واقع تجربه ثابت کرده است که هر کجا به جوانان اعتماد کردیم، قطعا موفق بوده ایم که نمونه آنرا در سیل اخیر، امدادرسانی داوطلبانه به مردم زلزله زده، حضور موثر در فرهنگ سازی اجتماعی، ضدعفونی کردن و فعالیت های جهادی جوانان از نمونه های این حضور است که بسیار موثر بود.

کریمی در خصوص تاثیر جوانان در پیشبرد اهداف این اداره توضیح داد: مجموعه ورزش و جوانان استان بر مبنای حضور و درخشش جوانان در دو حوزه مختلف است، امروز فعالیت های جوانان در 2 حوزه ورزش و جوانان از افتخار استان در حوزه های مختلف است.

مدیرکل ورزش و جوانان کسب بیش از 1400 مدال در میادین ورزشی، کسب عناوین کشوری توسط جوانان در زمینه های مختلف  نمونه هایی از حضور جوانان دانست.

 وی افزود: هر چند تلاش های بسیاری برای ساماندهی به حوزه جوان استان انجام شده از جمله ساخت 2 خانه جوان، توسعه کمی و کیفی تشکل ها، برگزاری بیشترین کارگاه های ازدواج، حمایت از پایان نامه های مرتبط و ... اما امیدواریم در سال پیش رو با تفکیک حوزه ورزش و جوانان، شاهد برداشتن گام بزرگ مسئولین برای ساماندهی بیشتر به این حوزه باشیم زیرا این ادغام برای حوزه جوانان آسیب زا بوده است.

کریمی در خصوص حمایت جوانان در سال جاری بیان کرد: تدوین برنامه ریزی بلند مدت برای جوانان، بهره گیری حداکثری از ظرفیت های دستگاه های مختلف ، راه اندازی مجمع خیرین ازدواج ، مسکن، افزایش تسهیلات کارآفرینی، توسعه کمی و کیفی تشکل ها، بهره گیری از ظرفیت جوانان در کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 1029 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۹:۱۹

12 Apr 2020