۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۴۴۰۰۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

پیشگیری از کرونا مراعات های بهداشتی را می طلبد / به دستورات بهداشتی حتما" عمل کنید

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جهت پیشگیری از بیماری کرونا مراعات‌های بهداشتی خیلی زیاد باشد و به دستورات بهداشتی که گفته می‌شود حتماً عمل کنید .
پیشگیری از کرونا مراعات های بهداشتی را می طلبد / به دستورات بهداشتی حتما" عمل کنید
 حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ بر رعایت مسائل بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا تاکیدکرد و گفت: مسائل بهداشتی را رعایت کنیم، خیلی مهم است، مسائل بهداشتی هر چه توصیه می‌شود جدی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه اصل موضوع را خیلی بزرگ نگیریم تصریح کرد: اصل مسئله آن قدر بزرگ نیست اما بزرگنمایی آن خیلی زیاد است و این بزرگ نمایی یک قدری آفت بدی است و مشکل ایجاد کرده است اما در عین حال مراقبت زیاد باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام عنوان کرد: مراعات‌های بهداشتی خیلی زیاد باشد و به دستورات بهداشتی که گفته می‌شود حتماً عمل کنید و به خدای متعال هم پناه می‌بریم و مسئلت می‌کنیم و حتما بدانیم که خداوند این شر را هم مثل بسیاری از شرها و بلاهای استکباری که بر ما بوده و خداوند دفع کرده این هم ان‌شاءالله دفع می‌شود و ان‌شاءالله خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر بفرماید.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در پایان از زحمات کادر درمانی قدردانی کرد و گفت: ضمنا از همه کادر پزشکی و جامعه پرستاری و همه عزیزانی که جهت سلامت مردم این ایام در تلاش و فعالیت هستند تقدیر و تشکر می‌کنیم خداوند به همه آن ها اجر فراوان عطا فرماید.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۰:۱۵

4 Mar 2020