۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۳۸۷۵
نماینده ولی فقه در سپاه قدس:

عوامل ترور سردار سپهبد سلیمانی باید در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند/ دشمنان بدانند با این ملت انقلاب اسلامی ماندنی است

نماینده ولی فقه در سپاه قدس گفت: امروز به عنوان نماینده نیروی قدس و نماینده مردم ایران اعلام میکنم آن هایی که دستور ترور شهید سلیمانی را دادند باید در دادگاه بین المللی محاکمه شوند و به سزای اعمال خود برسند.
عوامل ترور سردار سپهبد سلیمانی باید در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند/ دشمنان بدانند با این ملت انقلاب اسلامی ماندنی است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد اظهار کرد:  مردم ما انقلاب کردند که از  ظلمت به سوی نور و صراط مستقیم الهی راه پیدا کنند.

وی با اشاره به شخصیت سردار شهید سلیمانی تصریح کرد : سردار سلیمانی شیفته خدا بود و انسانی بود که در دوران جنگ تا امروز یک لحظه برای خودش حرکت نکرد .

وی ادامه داد: بر هوای نفسش پای گذاشت و دستش را به اولیا خدا متصل کرد تا به دنیا اعلام کند تا آخرین قطره خون در مقابل دشمان اسلام و ایران ایستاده ایم.

وی اذعان داشت : سردار سلیمانی مرد عمل بود و هرچه گفت و انجام داد و همه چیزش را فدای اسلام کرد او در مسیر آغاز گام دوم انقلاب خون خود را تقدیم کرد.

حجت الاسلام شیرازی گفت : سردار سلیمانی در وصیتش می گوید جانم را فدای ملتی میکنم که امام گفته من جانم را فدای مردم میکنم مردمی که هزاران بار برای ولی فقیه ، کشور و نظامشان به میدان آمدند و از سرما و گرما دشمنان نترسیدند .

وی افزود: ۴۱ سال پای نظام ایستادند و امروز آمدند این راهپیمایی با شکوه که در سراسر ایران شکل گرفته به دشمنان اسلام اعلام کنند که ما تا آخرین قطره خون پای انقلاب و اسلام ایستاده ایم و به هیچ وجه عقب نشینی نمیکنیم.

حجت الاسلام شیرازی گفت : امروز به جمع مردم شهرکرد اعلام میکنم نیروی قدس سپاه از شما زن و مرد  درس ایستادگی و مقاومت را فرا گرفته است.

وی عنوان کرد: امروز اعلام میکنیم محکم تر از زمان سردار سلیمانی در مقابل ظلم و دشمنان اسلام ایستاده ایم.

حجت الاسلام شیرازی اظهار کرد:  دشمن تصور میکرد که سردار سلیمانی را ترور کند می تواند به اهداف خود برسد و این نشان از ضعف انهاست و ما انتقام خواهیم گرفت و ملت ایران تا انتقام گرفته نشود ارام نمیشینند و اعلام میکنم زمانی دل ارام میگیرد که انتقام بگیریم.

وی افزود: امروز به عنوان نماینده نیروی قدس و نماینده مردم ایران اعلام میکنم آن هایی که دستور ترور شهید سلیمانی را دادند باید در دادگاه بین المللی محاکمه شوند و به سزای اعمال خود برسند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه 41 سال است که ما ملت ایران اعلام کردیم پای ولایت ایستاده ایم و امروز هم محکم تر از دیروز در کنار امام خود خواهیم ایستاد افزود: سردار سلیمانی بارها در سخنرانی ها و وصیتنامه خود نوشت من با تمام روحیات شیعه در جهان آشنا هستم اماکسی را در روحانیت بهتر و برتر از امام خامنه ای ندیدم.

شیرازی تاکید کرد: ما از روزی که وارد سپاه شدیم و ناممان به عنواک سرباز جمهوری اسلامی ایران ثبت شد با امام خود پیمان بستیم آماده ایم پای اتقلاب سر بدهیم.

وی با بیان اینکه  دشمنان این کشور بدانندکه با این ملت اتقلاب ماندنی و توطئه دشمنان شکست خورده و پرچم اسلام بر بلندای قدس به اهتزاز درخواهد آمد.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۱:۱۳

11 Feb 2020