۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۴۳۸۲۲

بهره برداری از 57 واحد مسکونی مددجویی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۵۷ واحد مسکن مددجویی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره برداری از 57 واحد مسکونی مددجویی در چهارمحال و بختیاری
 علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد : کمک به نیازمندان و دستگیری از آنها از جمله رویکردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به خدمات و طرح‌های کمیته امداد استان در دهه فجر افزود: تأمین مسکن نیازمندان از سیاست‌های این نهاد است که در دهه فجر امسال ۵۷ واحد مسکن مددجویی به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند گفت: همچنین ۳۸۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اعطا می‌شود.

ملک پور برگزاری همایش ویژه ولی نعمتان انقلاب اسلامی و تجلیل از آنها در زمینه خودکفایی و اشتغال و افتتاح ده‌ها طرح اشتغال را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان و مطرح کرد: در این همایش ۴۱ مددجوی موفق نیز تکریم می‌شود.

وی بابیان اینکه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است گفت: ۲۲۰مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان نیز به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموزان نخبه  و برتر تحت حمایت این نهاد ادامه داد: افتتاح ۲ مرکز نیکوکاری و افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد سامان نیز از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است.


انتهای پیام  /1020ج  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۷:۳۷

5 Feb 2020