۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۳۷۹۵
نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین:

موشکی که عین الاسد را شخم زد محصول تلاش جهادی فرزندان ایران است / حرکت انقلاب اسلامی ایران متوقف شدنی نیست

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: موشکی که عین الاسد را شخم زد محصول تلاش جهادی و خستگی ناپذیری فرزندان ایران است ، ایرانی بر علم ، هوش، توانمندی و ... بر جهان آقایی می کند تا به اهداف خود دست یابد.
موشکی که عین الاسد را شخم زد محصول تلاش جهادی فرزندان ایران است / حرکت انقلاب اسلامی ایران متوقف شدنی نیست
به گزارش جهانبین نیوز ؛ تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین  پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه «انقلاب‌اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» اظهار کرد: دوزادهم بهمن ماه آغاز یک حرکت الهی بود .

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر سال ۵۷ یک مدیریت بشری صورت گرفت تصریح کرد: هیچ کسی باورش نمی شد امام  با آن شکوه بیایند و نظام شاهنشاهی را از بین ببرد.
تویسرکانی با اذعان بر اینکه ۱۲ بهمن یوم الله بود  افزود: این اراده الهی در سوره مائده قبلا آمده بود .

وی با اشاره به اینکه بخشی از سوره های قرآن مربوط به آخر زمان است گفت: در آخر الزمان جنگ بین ایده ها و تفکرات است و قرآن برای آخر الزمان حرف دارد.

تویسرکانی با تاکید بر اینکه چند سوره برتر در قرآن مربوط به آخر الزمان است تصریح کرد: فهم این سوره ها ثمره مهمی به نام بصیرت دارد و به ما کمک می کند که گیج و سردرگم نشویم.

وی ادامه داد: این قرآن است که ما را از ظلمت خارج می کند و آخر الزمان باید بصیرتی داشت که در پناه آن به نور رسید.

تویسرکانی عنوان کرد: سوره توبه و سوره مائده آیات آخر الزمانی دارند و مسئله ملت ایران در سوره مائده آمده است .

وی اذعان داشت: اگر مردم به دنبال این هستند که آینده چه می شود به جای اینکه به دنبال پیشگویی های بی پایه و اساس بروند بهتر است که به قرآن مراجعه کنند چون اکثر این پیشگویی ها فریب و دروغ است.

تویسرکانی خاطر نشان کرد: قرآن در مورد حضرت فاطمه زهرا (س) پیشگویی می کند و دشمنان پیامبر را ابطر می دانند و نسل پیامبر را ادامه دار عنوان می کند و حضور سادات امروز نشان از تحقق این پیشگویی قرآن  است.

وی یاد آور شد: حرکت انقلاب اسلامی ایران متوقف شدنی نیست ، مبدا و مقصد ایران جهانی است و هدف آن رساندن انسان ها به آزادی است .

تویسرکانی با اشاره به اینکه هدف انقلاب آزادی است و ما اگر امروز هزینه می دهیم و آمریکا و سایر مستکبران دست از سر ما بر نمی دارند گفت: به این دلیل است که می خواهند آزادی را از ما بگیرند  اما ما انقلاب کردیم که زیر بار ستم نباشیم.

وی ادامه داد: ما را می کشند ، تهدید، تحریم و مسخره می کنند اما به چه جرمی ؟ ایران به کدامین کشور تجاوز کرده و جنایتی که آن ها در حق ملت ها روا داشته اند انجام داده؟ جرم ملت ایران تنها ان است که می خواهد آزاد باشد اما امروز و بر اساس آیات قرآن به شما بشارت می دهم نابودی امریکا ، اسرائیل و همه مستکبران و ظالمان جهان را .

تویسرکانی با اشاره به اینکه ملت ایران برای خدا حرکت می کند ، خدوم و مهربان ، سازش ناپذیر و خستگی ناپذیر است ادامه داد: این ملت در راه رسیدن به حق از ملامت و سرزنش  دیگران واهمه ندارد و همه این ویژگی ها را زیر سایه ولایت به دست آورده اند .

نماینده ولی فقیه در بسیج مستعفین با تاکید بر اینکه موشکی که عین الاسد را شخم زد محصول تلاش جهادی و خستگی ناپذیری فرزندان ایران است یادآور شد: ایرانی بر علم ، هوش، توانمندی و ... بر جهان آقایی می کند تا به اهداف خود دست یابد.

وی خاطر نشان کرد: نسل جوان برای حقانیت انقلاب زندگی شخصی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را مطالعه و مقایسه کنند با زندگی شاهانی که بر ایران حکومت می کردند، ساده زیستی رهبر انقلاب را باید دید ، زندگی ایشان در دنیا بی نظیر است و فردی مانند ایشان نخواهیم یافت.

تویسرکانی اضافه کرد: هر مسئولی قلبا" احساس نوکری نمی کند مشروعیت ندارد، در جمهوری اسلامی اصل مردم و مسئولین نوکر ، انقلاب بر پایه پیشرفت و عزت مردم برپا شده است .

نماینده ولی فقیه در بسیج مستعفین انقلاب اسلامی ایران را انقلابی الهی عنوان و تاکید کرد: اراده الهی پشت این انقلاب است و هرکس به آن خدمت کند عزیز و هرکس خیانت کند ذلیل می شود ، انقلاب اسلامی همه موانع را پشت سر می گذارد و جوانان ما با کار جهادی، مقاومت و در سایه ولایت در مسیر پیشرفت حرکت می کند.

وی در انتها گفت: چهارمحال و بختیاری قهرمان و مرد پرور است و این استان مظهر غیرت می باشد ، شهید سلیمانی افتخارش بختیاری بودنش بود و این جا بام جهاد ، غیرت ، عزت و بزرگی است.

انتهای پیام/1026 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۵:۵۱

1 Feb 2020