۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۳۷۱۲
در چهارمحال و بختیاری/

مدارس گوشه غیر استاندار است

نماینده مردم شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان گفت: مدارس گوشه غیر استاندار است اما بر خلاف قول مساعد مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس تا کنون برای بهسازی آن کاری از پیش نرفته است.
مدارس گوشه غیر استاندار است
صادق عالیپور نماینده مردم شهرستان فارسان در شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه مدارس گوشه غیر استاندار است اظهار کرد:   مدارس گوشه غیر استاندار است اما بر خلاف قول مساعد مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس تا کنون برای بهسازی آن کاری از پیش نرفته است  و همین امر موجب شده منطقه را با مشکل مواجه کند.
 
وی با اشاره به مشکل بدهی مدارس به ادارات خدمات رسان (آب ،برق، گاز و ....) ، بیان داشت: علی رغم اعطای تخفیفات قانونی این ادارات باز هم بسیاری از مدارس با مشکل روبرو هستند.
 
وی به کمبود ایمنی در مدارس اشاره و افزود:  علی رغم از رده  خارج اعلام کردن برخی مدارس شهرستان فارسان همچنان این مدارس دایر می باشند .
 
نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به برخی دیگر از مشکلات مربوطه در شهرستان فارسان از جمله کمبود آموزگار درمدارس ابتدایی بخش باباحیدر ، نبود فرش در نمازخانه های مدارس این شهرستان ، فرسودگی سالن خزائلی  جونقان و کمبود مدارس بخش جونقان  اشاره و خواستار رسیدگی به این موارد و همچنین برقراری نمایندگی آموزش و پرورش در بخش باباحیدر شد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۱:۴۸

15 Jan 2020