۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۳۰۵۰

افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور 400 ناشر کشوری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه جدیدترین و به روزترین کتب منتشر شده مورد نیاز مردم چهارمحال و بختیاری از اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب است.
افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور 400 ناشر کشوری در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین‌نیوز جواد کارگران  مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه کتاب با اشاره به حضور ۴۰۰ ناشر کشوری در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:  کتب ارائه شده در نمایشگاه به روز و جدید هستند و ۲۰۰ غرفه برای عرضه کتاب‌های ناشران استانی و‌ کشوری در موضوعات گوناگون پیش‌بینی شده به‌علاوه ۲۰ غرفه نیز به دستگاه‌های مرتبط برای ارائه و معرفی خدمات خود تخصیص داده شده است.

کارگران اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه جدیدترین و به روزترین کتب منتشر شده مورد نیاز مردم چهارمحال و بختیاری از اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب است و در سال جاری یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال یارانه به این نمایشگاه اختصاص یافته است که در صورت استقبال، این مبلغ افزایش خواهد یافت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته در حدود ۱۹۰ هزار نفر از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان بازدید کردند، عنوان کرد: میزان فروش کتاب در سال گذشته در حدود یک‌میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان بوده که امید است این میزان در سال جاری و در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان افزایش یابد.

وی با اعلام اینکه تعداد عناوین کتب ارائه شده در  نمایشگاه کتاب سال جاری ۷۰ هزار عنوان بوده است، افزود: این رقم نسبت به سال گذشته از افزایش ۲۳ درصدی برخوردار است.

کارگران در پایان اشاره کرد: روزانه علاوه بر ارائه کتب و نرم‌افزار، برنامه‌هایی همچون کارگاه نقد و بررسی کتاب، جشن امضای کتاب، عصر شعر عاشورایی، حافظ‌خوانی و ... نیز در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۹ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۴:۱۱

26 Dec 2019