۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۹۸۳۰

جمعيت فرهنگي در چهارمحال و بختياري رو به کاهش است

مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: استان چهارمحال و بختياري سالانه به تعداد دانش آموزان آن افزوده مي شود و اين در حالي است که جمعيت فرهنگي ما رو به کاهش است.
جمعيت فرهنگي در چهارمحال و بختياري رو به کاهش است
بهروز اميدي مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ۱۷ اداره آموزش و پرورش شهرستان، ناحيه و منطقه در چهارمحال و بختياري با ۱۹۲ هزار و ۳۴۶ نفر دانش آموز وجود دارد.

وي اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۶۰۰ فرهنگي در خدمت تعليم و تربيت هستند و ۲ هزار و ۸۱۶ آموزشگاه و ۱۰ هزار و ۴۳۰ کلاس وجود دارد.

اميدي ادامه داد: ۶۶ درصد دانش آموزان چهارمحال و بختياري در ۴۰ شهر و ۳۴ درصد آن ها در ۹۱۴ روستا پراکنده هستند که اين خود بدين معناست که ۵۰ درصد مدارس ما در اين ۳۴ درصد روستايي جا گرفته اند.

وي با اشاره به اينکه جمعيت دانش آموزي ما در سال جاري نسبت به سال گذشته افزايش داشته است بيان داشت: سالي سه درصد رشد جمعيت دانش آموزي را در اين استان داريم.

اميدي با بيان اينکه در سال ۱۳۹۱ ، ۴۱۹ نفر از فرهنگيان ما باز نشسته شده اند بيان داشت: امسال تعداد بازنشستگان ما به يک هزار و ۱۵۵ نفر رسيده است که اين روند ادامه دارد.

مدير کل آموزش و پرورش گفت: به دليل استقرار پايه ۱۲ کلاس ها رو به افزايش است.

اميدي با بيان اينکه وضعيت اعتباري طي بازه زماني از سال ۸۸ تا ۹۶ روند بسيار تند نزولي را داشته است عنوان کرد: وضعيت اعتباري از ۱۴ ميليارد و ۸۰۰ به ۵ ميليارد و ۱۰۰ رسيده است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۶:۴۱

28 Dec 2019