۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۱۷۹۴۶
کارشناس مسائل سیاسی:

دفاع مقدس امروز حضور در جبهه فرهنگي و جنگ نرم است

جهاد و دفاع همچنان ادامه دارد با اين تفاوت که از ميدان جنگ سخت به جنگ نرم تبديل شده است و دفاع مقدس امروز در ميدان جهاد فرهنگي و جنگ نرم است.
دفاع مقدس امروز حضور در جبهه فرهنگي و جنگ نرم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، يک کارشناس مسائل سياسي، مبارزه امروز را نبرد در ميدان فرهنگي دانست و گفت: بعد از اتمام جنگ تحميلي و دست خالي برگشتن امريکا از اين منازعه علاوه بر حفظ برخي از موضع گيري هاي قبلي وارد صحنه جديدي از جنگ بر عليه ايران شد و اين بار با رويکردي فرهنگي با هدف قرار دادن باورها و اعتقادات مردم وارد صحنه شد.

موسي انصاري بيان داشت: تقويت جريان هاي معاند نظام با نگاه فرهنگي و تقويت و راه اندازي شبکه هاي ماهواره‌اي، بهره‌برداري از نقاط ضعف برخي از مسئولان دولتي، ايجاد تفرقه و دودستگي بين مردم و مسئولان و هزاران ترفند جديد ضد فرهنگي بخشي از آن برگرفته از تفکر استعمار پير که تفرقه بينداز و حکومت کن را پياده سازي کرد.

وي افزود: دشمن با تحريک عوامل خود فروخته داخلي غائله ۱۸ تير ۷۸ را سازماندهي کرد و به جاي اينکه مردم و برخي از مسئولان به فکر دشمن اصلي باشند عمده انرژي و وقت خود را صرف درگيري و اختلافات داخلي کردند.

انصاري اظهار داشت: دولت خبيث امريکا چون برخي موقعيت هاي ظاهري را در اين روش نبرد مشاهده کرد با طرح ريزي هاي جديد و روش هاي جديد فتنه بزرگ سال ۸۸ را پديد آورد.

وي تصريح کرد: اين بار هم مثل زمان جنگ با تمام امکانات رسانه خود در سراسر جهان و ساير متحدانش وارد صحنه شدند و جنگ تبليغاتي رسانه‌اي به جاهايي پيش رفتند که برخي از کشورهاي همسايه ايران هم همراه آنها شده و حتي زودتر از آنها پيام تبريک به معاندين و تمام شدن کار جمهوري اسلامي ايران را وعده دادند.

انصاري تاکيد کرد: هر چند همه اين ترفندها، دشمني ها و دخالت هاي امريکا با درايت و هدايت رهبري امام گونه مقام معظم رهبري يکي پس از ديگري نقش بر آب شد اما اين سير خصومت و دشمني ذره اي تغيير نکرد که بلکه بدتر هم شد به طوري که تا اين اواخر موضوع هسته اي ايران به عنوان بهانه جديد در دستور کار امريکا و متحدانش قرار گرفت.

وي گفت: حالا با نااميد شدن از همه راه ها رفته و اقدامات انجام شده دانش هسته اي ايران به عنوان پروژه اصلي براي ادامه دشمني ها و کينه توزي ها مطرح شده است.

انصاري بيان داشت: همانطور که مي بينيم جهاد و دفاع همچنان ادامه دارد با اين تفاوت که از ميدان جنگ سخت به جنگ نرم تبديل شده است و دفاع مقدس امروز در ميدان جهاد فرهنگي و جنگ نرم است.

وي افزود: اين همان جنگ بين حق و باطل است که حضرت امام(ره) به آن اشاره داشتند که اين جنگ تمام شدني نيست مگر اينکه ما از ارزش ها و باورها و اعتقادات خود دست برداريم و اين خواسته دشمن است که البته خيالي خام است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۵:۱۵

1 Jan 2020