۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۹۴۷۴
دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

حماسه نهم دي‌ماه برگ زرين ديگري در افتخارات مرد و زن ايراني است

دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: حماسه نهم دي‌ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه‌ساز و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي ۹ دي‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زرين ديگري در افتخارات مرد و زن ايراني به‌حساب مي‌آيد.
به گزارش جهانبین نیوز ، سيد حسن مير احمدي دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در حاشيه همايش گراميداشت حماسه ۹ دي  در شهر فارسان گفت: حماسه ۹ دي با ۱۳ دي سالروز شهادت سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني که مظهر بصيرت و ولايتمداري است، گره‌خورده و بايد اين ايام را گرامي بداريم.

وي بيان داشت: حماسـۀ ماندگار نهم دي که در تقويم رسمي کشور به نام  روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت نام‌گذاري شده و بدون شک بي‌نظيرترين حرکت مردمي تاريخ انقلاب اسلامي در حفاظت از نظام مقدس جمهوري اسلامي و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايران بوده که فصلي جديد از بصيرت، هوشياري، دشمن‌شناسي، غيرت ديني و انقلابي، دفاع از ولايت و ولايتمداري مردم مسلمان ايران را در صحيفه تاريخ مبارزات رقم زد.

میر احمدی تأکيد کرد: آموزش‌وپرورش بايد حماسه ۹ دي و علت شهادت سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني توسط ايادي صهيونيسم و آمريکاي جنايتکار را براي جوانان و نوجوانان تبيين کند و در اين راستا تبليغات لازم در شبکه‌ها و فضاي مجازي انجام شود.

انتهای پیام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۴۱:۴۸

3 May 2024