۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۸۸۷۵

سردرگمی دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد از نحوه پرداخت هزینه سرویس رفت و برگشت

دانشجویان دانشگاه آزاد واحد شهرکرد پس از واریز حق سرویس رفت و برگشت اتوبوسها به این دانشگاه، از امروز کرایه خود را مجددا پرداخت می کنند.
سردرگمی دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد از نحوه پرداخت هزینه سرویس رفت و برگشت
به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از پرداخت مجدد کرایه اتوبوس های این مجموعه آموزشی گلایه داشتند.
یکی از دانشجویان گفت: در هنگام انتخاب واحد و زمان واریز شهریه نیمه اول امسال مبلغ 230هزار ریال بابت "حق سرویس رفت و آمد" از هر دانشجو کسر شد اما از امروز 24 شهریور علاوه بر مبلغ مذکور، رانندگان اتوبوس حین پیاده کردن، از هردانشجو مبلغ 3000ریال  اخذ می کنند.
دیگر دانشجوی این دانشگاه افزود: در گفتگو با مسولان دانشگاه به ما گفته اند که این مبلغ 23هزار تومان بابت کرایه رفت و برگشت و هزینه پارکینگ است، اما آن دسته از دانشجویانی که ماشین نداشته و یا با خودرو شخصی به دانشگاه نمی آیند، باید این هزینه را پرداخت کنند؟ یا آندسته از دانشجویان که با خودرو شخصی می آیند، چرا باید هزینه اتوبوس بپردازند؟
دانشجوی کارشناسی ارشد این دانشگاه هم با بیان اینکه نرخ اتوبوس ها هر ساله از شهریه آن ها کم می شود یادآور شد: گرفتن کرایه به صورت دستی توسط رانندگان، ظلم بزرگی به دانشجویان است
یکی از دانشجویان رشته حسابداری هم بیان داشت: با احتساب این که هر دانشجو حداکثر سه روز به دانشگاه بیاید در یک ترم مبلغ 20 الی 30 هزار تومان پرداخت کند اما چرا این مبلغ مجددا از شهریه کم می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۴:۳۹

27 Dec 2019