۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۵۷۶۹۴
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

مربیان ورزشی سفیران فرهنگی در جامعه هستند

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مربیان ورزشی همچون معلمان شغل انبیاء را دارا هستند و علاوه‌بر تربیت جسم و ارتقا استقامت بدنی وظیفه تربیت معنوی و فرهنگی را بر عهده دارند.
مربیان ورزشی سفیران فرهنگی در جامعه هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمود سلیمی در نشست با مربیان فرهنگی هیات‌های ورزشی با تبریک هفته گرامیداشت ازدواج اظهار کرد: فرهنگ بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان است توسعه مباحث فرهنگی در مقوله ورزش لازم و ضروری است و استان از ظرفیت بالای مباحث فرهنگی برخوردار است.

وی تصریح کرد: مربیان ورزشی همچون معلمان شغل انبیاء را دارا هستند و مسئولیت خطیری مهم بر عهده دارند و علاوه‌بر تربیت جسم و ارتقا استقامت بدنی وظیفه تربیت معنوی و فرهنگی را بر عهده دارند و ورزشکاران به سمت مباحث فرهنگی سوق داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اخلاق و منش پهلوانی را لازمه مقوله ورزش برشمرد و افزود: ایران اسلامی دارای فرهنگ غنی است و گذشتگان میراث گرانبهای فرهنگی را برای ما به ارث گذاشتند و ما موظف هستیم از مباحث غنی فرهنگی گذشتگان همچون منش پهلوانی، اخلاق‌مداری بهره بگیریم و این فرهنگ را به آیندگان منتقل کنیم.

سلیمی با اشاره به اهمیت هم‌افزایی فعالیت مربیان فرهنگی در راستای هدفمند کردن برنامه‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: سفیران فرهنگی بازوان توانمند برای نهادینه کردن مباحث فرهنگی در جامعه دارد و مربیان باید با مغتنم شمردن فرصت در سالن‌های ورزشی، ورزشکاران را با مباحث فرهنگی، منش پهلوانی و اخلاق‌مداری بیش از پیش آشنا کنند.

وی گفت: آموزش مباحث فرهنگی باید به‌صورت منسجم، هدفمند و با شبکه‌سازی از طریق مربیان فرهنگی صورت گیرد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۲:۱۶

11 Jun 2024