۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۵۷۶۹۰
یک استاد دانشگاه:

رئیس جمهور آینده روند تولید قدرت را درک کند

یک استاد دانشگاه گفت: مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند تحولات منطقه را باور داشته باشد و روند تولید قدرت را درک کند.
رئیس جمهور آینده روند تولید قدرت را درک کند
علیرضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر ما راه امام راحل را گم کنیم یا عامدانه این راه را کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی می‌خورند اظهار کرد: اگر ما راه را گم کنیم مقام معظم رهبری نمی‌گویند که انقلاب راهش گم می‌شود یا اسلام ضربه می‌خورد، بلکه می‌فرمایند ما و ملت سیلی می‌خوریم.

وی بیان داشت: شالوده فکری حضرت امام خمینی (ره) قیام برای خدا بود، مقام معظم رهبری می‌فرمایند: امام خمینی (ره) همواره خود را در مسیر قیام برای خدا نگه داشتند و مواظب بودند از مسیر منحرف نشود.

این استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: قیام برای خدا از جهاد با نفس شروع شده تا مبارزه با آمریکا می‌باشد؛ این یک طیف فکری هست و امام راحل این طیف و منظومه فکری را دارند، خصوصیات اخلاقی امام خمینی (ره) که شامل ساده‌زیستی، نظم، مردم‌داری و... همه ناشی از همین خصوصیات است.

وی به خصوصیات اخلاقی رئیس جمهور شهید اشاره و افزود: اگر ما از سجایای شخصی آیت‌الله شهید رئیسی صحبت می‌کنیم، به واسطه دینی بود که شهید رئیسی به آن باور داشتند، اعتقاد، باور و کار برای خدا در وجود ایشان بود که باعث می‌شد این شاخص‌های اخلاقی از او سر بزند.

اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: اگر رهبر عظیم شأن می‌فرمایند: شهید رئیسی عالم مجاهد، مردمی، خستگی‌ناپذیر، بهترین عنصر روی زمین و... بودند، همه برخواسته از تدین شهید رئیسی می‌باشد؛ و نباید این موارد را شخصی‌سازی کنیم، شهید رئیسی باور به اسلام داشتند که این خصوصیات در ایشان نمایان می‌شود.

وی گفت: در انتخابات باید از فضای دوقطبی فاصله بگیریم، راهبردهای مقام معظم رهبری در انتخابات مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت است، اخلاق را هم به آن اضافه کردند و تاکید دارندکه در انتخابات اخلاق‌مدار باشیم.

این استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: طوفان‌القصی در بهترین زمان خود اتفاق افتاد، اذعان داشت: مهم‌ترین فرمایشات رهبر عظیم شأن انقلاب در ۱۴ خرداد درباره طوفان‌القصی و محور مقاومت بود که پیام آن، این می‌باشد که مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند این تحولات را باور داشته باشد و روند تولید قدرت را درک کند.

وی اظهار کرد: عملیات وعده صادق یک تولید ابرقدرتی برای ما کرد یک اتفاق بی‌نظیر می‌باشد؛ عملیات وعده صادق بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ بشریت بود، وقتی بعد از شهادت رئیس‌ جمهور از کشورهای مختلف برای عرض تسلیت به ایران می‌آیند، این یعنی تولید ابر قدرتی برای ما و بعد از آن تشییع با شکوه رئیس جمهور یعنی باور به ساختار وجود دارد.

اسماعیلی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: اگر انتخابات با شکوه برگزار شود استمرار بدرقه باشکوه رئیس جمهور شهید و همراهانشان خواهد بود و یک اتفاق پردستاورد برای ملت ایران خواهد بود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۰۱:۵۹

11 Jun 2024