۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۵۷۶۸۸
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری:

متقاضیان نگران دریافت پیامک دوم تسهیلات ریاست جمهوری نباشند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان نگران دریافت پیامک دوم بانک نباشند، به مرور پیامک دوم جهت تشکیل پرونده به 24 هزار متقاضی مشمول دریافت تسهیلات ارسال خواهد شد.
متقاضیان نگران دریافت پیامک دوم تسهیلات ریاست جمهوری نباشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، فرشاد طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به حساسیت استاندار این استان درخصوص پرداخت تسهیلات سفر دوم ریاست جمهور به متقاضیان، موضوع در حضور مدیران عامل بانک‌های عامل استان مطرح شد.

وی افزود: تذکرات لازم به بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری درخصوص تسریع در پرداخت تسهیلات سفر ریاست جمهور داده شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متقاضیان نگران دریافت پیامک دوم بانک نباشند، به جهت جلوگیری از ازدحام مردم در شعب بانکی تدابیری اندیشیده شده است و به مرور پیامک دوم جهت تشکیل پرونده به 24 هزار متقاضی مشمول دریافت تسهیلات ارسال خواهد شد.

طهماسبی عنوان کرد: تاکنون بانک سپه حدود 200 فقره از تسهیلات ریاست جمهوری را پرداخت کرده است و انتظار می‌رود دیگر بانک‌ها نیز به روند پرداخت تسهیلات سرعت ببخشند.

وی به تضامین لازم برای تسهیلات اشاره کرد و گفت: بانک‌ها حداقل همراهی و همکاری را با مردم داشته باشند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن شیرینی آن را بچشند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۳:۲۶

10 Jun 2024