۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶
کد مطلب : ۵۷۶۷۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

انجام 24 هزار مترمکعب خاکبرداری تصفیه خانه کوهرنگ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اجرای حدود 24 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری در تصفیه خانه آب شهید شیرعلی مردان بختیاری خبر داد.
انجام 24 هزار مترمکعب خاکبرداری تصفیه خانه کوهرنگ
محمد کریمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در سایت احداث مخازن زلال‌ساز و کاهش کدورت شهید شیرعلی مردان بختیاری تا کنون 23 هزار و 265 متر مکعب خاکبرداری انجام شده است.

وی افزود: بلافاصله پس از عملیات بزرگ خاکبرداری، کف‌سازی، آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی مخزن 7 هزار متر مکعبی، احداث دیواره حائل با سنگ و سیمان در این تصفیه‌خانه آب در حال انجام است.

مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این تصفیه‌خانه ۱۶۸ متر مکعب بتن‌ریزی توسط سه دستگاه میکسر در کف‌سازی به عنوان بتن مگرانجام شد، همچنین اجرای 156 هزار کیلوگرم آرماتوربندی، 4 هزار و 320 مترمربع قالب‌بندی، آماده‌سازی دیواره‌ها، یک هزار و 560 مترمکعب بتن‌ریزی، احداث دیوار حائل سنگ و سیمانی به طول ۶۰ متر، عرض سه متر و ارتفاع تا ۵ متر به حجم یک هزار و 264 متر مکعب و 19 هزار و 100 کیلوگرم کارهای فلزی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

کریمی عنوان کرد: هم اکنون در این تصفیه‌خانه در حال ساخت با نصب و راه‌اندازی چهار پکیج بخشی از آب خط کوهرنگ در مواقعی که کدورت آب چشمه کوهرنگ افزایش یابد، زلال سازی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه در حال ساخت 51 میلیارد تومان اعلام شده است.

مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این پروژه روش زلال‌سازی با ته‌نشینی ساده مستطیلی طراحی و در حال اجرا است که ظرفیت 48 هزار متر مکعب در شبانه‌روز با دبی ورودی ۴۸۸ لیتر بر ثانیه را دارد.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۱۹:۲۳

9 Jun 2024