۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۵۷۶۷۱
وزیر کشور:

انتخابات پرشوری را در پیش رو داریم

وزیر کشور گفت: امسال انتخابات پرشوری را در پیش رو داریم و قطعا مردم چهارمحال و بختیاری مثل همیشه حضور پررنگی را در انتخابات رقم می‌زنند.
انتخابات پرشوری را در پیش رو داریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، احمد وحیدی شامگاه شنبه در افتتاح طرح تأمین و انتقال آب اراضی دهکهنه روگر اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی همه مردم عزیز را دوست داشتند از نزدیک ببینند، حرف‌هایشان را بشنوند، این شور و محبت این شهدای بزرگوار در بین مردم ما وجود دارد، کمتر این حجم از شور و عاطفه به این شکل گسترده دیده شده است.

وی بیان داشت: بختیاری‌های عزیز سربلند و پر افتخار، دلیرانه از این مرز و بوم و ارزش‌ها دفاع کردید، جای شهید رئیسی خالی می‌باشد اما شهید ناظر و حاضر بر ما است.

وزیر کشور یادآور شد: هر خدمتی در این کشور انجام می‌شود، روح شهید رئیسی شاد و ناظر می‌باشد، ناظر که چنین اتفاقاتی که او دوست داشت و دنبال می‌کرد اتفاق می‌افتد، برای ما ارزشمند است که چنین رئیس جمهوری داشتیم که در قلب تک تک مردم جا دارد.

وی تصریح کرد: ۳ هزار از ۱۳ هزار هکتار فراهم شده و در این مرحله ۳۵۰ هکتار آباد می‌شود، آباد سازی زمین عمران بلاد از جمله وظایف هر کارگزاری می‌باشد.

وحیدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: همواره مردم اردل و چهارمحال و بختیاری یک نقطه بارز در همه انتخابات بوده‌اند و این بار هم همین گونه خواهد بود، این انتخابات رکورد شکن می‌شود.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۶:۱۸:۲۸

9 Jun 2024