۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۷۶۵۹
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

چهار خطه‌ فارسان به چلگرد در دست اجرا است

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مهم‌ترین پروژه‌های در حوزه راه چهار خطه‌های فارسان به سمت باباحیدر به چلگرد است، در حال حاضر دو پیمانکار در این محور مشغول کار هستند و بعد از باباحیدر تقریبا سه کیلومتر از این مسیرآماده آسفالت است.
چهار خطه‌ فارسان به چلگرد در دست اجرا است
خدایار باقری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: راه و شهرسازی در شهرستان فارسان در بخش ساختمان‌ها اداری، راه‌ها و نهضت ملی مسکن پروژه‌های بسیاری دارد.

وی افزود: در زمینه ساختمان‌های اداری، ورزشی و فرهنگی در شهرستان فارسان، احداث سالن ورزشی فیل‌آباد در دستور کار است، اسکلت و سوله این سالن ورزشی در حال انجام است، طرح دیگر احداث زمین چمن شهر باباحیدر است که فنس‌کشی، جدول‌بندی و دفع آب‌های سطحی پیست دو و میدانی این پروژه اجرای شده ولی برای ادامه کار نیاز به تامین اعتبار وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سالن بوکس شهر جونقان تکمیل و تحویل شد، محوطه ساختمان فرمانداری فارسان پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دارد و برای هر دو پروژه نیازمند تامین اعتبار مالی هستیم.

باقری عنوان کرد: سالن ده‌چشمه سالیان پیش ساخته شده اما راه دسترسی به این مجموعه دارای مشکلات اجتماعی است و همچنین برای تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم، زمین مورد نیاز ساخت استخر جونقان تامین و تحویل شده اما متولی ساخت این مکان سپاه استان است که روند ساخت آن در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پروژه‌های در حوزه راه در شهرستان فارسان، چهار خطه‌های فارسان به سمت باباحیدر به چلگرد است، در حال حاضر دو پیمانکار در این محور مشغول کار هستند، بعد از باباحیدر تقریبا سه کیلومتر از این مسیرآماده آسفالت است و برای ادامه کار نیز با پیمانکار قرارداد امضا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در محور فارسان به دشتک 13 کیلومتر مسیر تا مرحله زیر آسفالت احداث شده است، یک هزار و 550 متر تونل حفاری شده است که یک هزار و 100 متر آن لاینیگ شده و تکمیل عملیات لاینیگ مابقی مسیر و آسفالت محور باقی مانده است که منتظر تخصیص اعتبار هستیم.

باقری بیان کرد: محور جونقان به سمت راستاب به چلیچه به طول 7 کیلومتر در حال اجرا است که با پیگیری‌هایی که انجام گرفته مقرر شد بخشی از اعتبارات این محور از محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین و بخش دیگر باید از محل اعتبارات استانی تامین شود.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان فارسان، تاکید کرد: به جز شهر باباحیدر که هنوز نتوانستیم زمین مورد نیاز را تامین کنیم، در دیگر شهرها چون فیل‌آباد، گوجان، جونقان و چلیچه مشکلی در این خصوص نداریم، قرعه‌کشی بین متقاضیان در همه این شهرها انجام و تعیین تکلیف شده است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۱۶:۴۶

8 Jun 2024