۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۵۷۶۳۶
معاون ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

آغاز طرح سرکشی و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی

معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح سرکشی و نظارت بر باشگاه های ورزشی بصورت ویژه در چهارمحال و بختیاری کلید خورد.
آغاز طرح سرکشی و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی
عبدالله جهانبخشی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» بر اهمیت و لزوم نظارت بر باشگاه‌های ورزشی سراسر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و حفظ ارزش‌های اخلاقی به صورت ویژه طرح نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی سراسر چهارمحال و بختیاری آغاز و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت، در همین راستا با باشگاه‌های هنجارشکن برخورد قانونی می‌شود.

معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح سرکشی و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی استان به صورت ویژه در تمامی شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد و در صورت مشاهده تخلفات در باشگاه‌ها، متناسب با تخلف صورت گرفته پیگرد قانونی انجام می‌شود.

جهانبخشی با اشاره به اهمیت تسهیل در صدور مجوزات باشگاه‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در راستای ایجاد کسب و کار، صدور مجوزات برای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی ورزش تسهیل شود و تمهیدات لازم برای دریافت آسان صدور مجوز باشگاه‌های ورزشی و اخذ پروانه کسب فعالیت آنان فراهم شود.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۰۹:۰۵

5 Jun 2024