23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ارتقاء نشاط جامعه با توسعه ورزش همگانی | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۵۷۴۷۳
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ارتقاء نشاط جامعه با توسعه ورزش همگانی

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه ورزش همگانی به جامعه نشاط و شادابی می‌بخشد و ورزش‌های روزانه و صبحگاهی باعث ارتقاء سلامت فردی در جامعه می‌شود.
ارتقاء نشاط جامعه با توسعه ورزش همگانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری محمود سلیمی در مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی به جامعه نشاط و شادابی می‌بخشد و ورزش‌های روزانه و صبحگاهی باعث ارتقاء سلامت فردی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش‌های صبحگاهی و روزانه می‌تواند از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کند تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در راس برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استان با دارا بودن شرایط خاص جغرافیایی ارتفاع زیاد از سطح دریا، یکی از بهترین قطب‌های گردشگری ورزشی در کشور است و باعث ارتقاء سطح استقامت بدنی ورزشکاران می‌شود.

سلیمی گفت: در راستای توسعه ورزش همگانی و ترغیب مردم به انجام ورزش‌های روزانه، همایش‌های پیاده‌روی عمومی در سراسر نقاط استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی عمومی با پخش مستقیم از شبکه سه سیما با اهدای جوایز نفیس روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ساعت هفت صبح در شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۲۳:۵۰

15 May 2024