۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲
کد مطلب : ۵۷۴۶۱
رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد مطرح کرد:

شهرکرد نمادی از تحول بنیادین در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: می‌توان شهر شهرکرد را در رونق چرخه اقتصادی، علمی و فرهنگی به‌ معنای رخ دادن تحول بنیادین در سطح استان معرفی کرد.
شهرکرد نمادی از تحول بنیادین در چهارمحال و بختیاری

مصطفی حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: بی‌تردید، نقش مؤثر مردم به‌عنوان عناصر اصلی جامعه در عرصه‌های مختلف کشور ستودنی است.

وی افزود: این نقش همان نقش با ارزشی است که در تحقق اهداف انقلاب اسلامی، در سال‌های دفاع مقدس و در سال‌های حرکت به سمت توسعه و پیشرفت، شاهد به ثمر نشستن آن بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه روز نکوداشت شهرکرد نام‌گذاری شده است، بیان داشت: گرامی‌داشت پایتخت نمد، گرامی‌داشت شهری می‌باشد که الحق به‌درستی بام ایران خوانده شده است.

وی تصریح کرد: شکوه این نام‌گذاری نشانه‌ای از اُفق دید مردمان صبور و مهربانش دارد؛ نشانه شکوه این شهر مگر به همت بلند تک تک افراد نیک اندیش محقق نمی‌شد.

حیدری با توصیه به تمامی مدیران و متولیان یادآور شد: اگر قصد رستگاری در برابر تاریخ را دارید در نهایت کوشش و تلاش این فرصت ارزشمند را غنیمت بدانید و از هیچ تلاشی برای تحقق آنچه شهرکرد مستحق آن است کوتاهی نکنید.

وی یادآور شد: زمانی که تخصص‌گرایی را ملاک ارزش‌گذاری‌های خود قرار دهیم، با جذب سرمایه‌های فکری و مالی و معنوی می‌توان عالمانه رونق را به اقتصاد و فرهنگ در اجتماع شکوهمند شهرکرد تزریق کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه شهرکرد نمادی از استان چهارمحال و بختیاری است، گفت: شهرکرد به‌واسطه کثرت قومی و فرهنگی و هم به‌علت یکپارچگی، وفاق و همدلی که در شهروندان شهرکرد موج می‌زند، می‌توان شهر شهرکرد را در رونق چرخه اقتصادی، علمی و فرهنگی به‌ معنای رخ دادن تحول بنیادین در سطح استان معرفی کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهرکرد مرکز صنایع‌دستی، گردشگری، فرهنگی و تاریخی است که اندک غبار فراموشی بر چهره آن نشسته و باید کمک همگانی شود تا بتوان نام شهرکرد را در دنیا زنده کرد.

حیدری به زمینه‌های علم، دانش، ادب، فرهنگ و هنر در شهرکرد اشاره و اظهار کرد: مردمان شهرکرد افرادی هستند که علیرغم محرومیت‌هایی که در طول زمان در دوران خوانین و ستمشاهی بر آن‌ها تحمیل شده می‌باشد، از نظر نیروی فرهنگی و انسانی در عرصه‌های مختلف، به زیبایی خود را نشان داده است.

وی درباره تعدد برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی شهرکرد اذعان داشت: طراحی، رونمایی و چاپ پوستر ویژه هفتمین نکوداشت روز شهرکرد، اجرای جشن و مسابقات متعدد، تور رایگان شهرکردگری و بازدید از موزه، قلعه و اتاق آینه، نیم بها شدن بلیط سینما و… از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان داشت: از تمامی شهروندان و خدمت‌گذاران در این شهر خواستارم که ۳۱ اردیبهشت‌ماه را بهانه‌ای برای معرفی بهتر و بیشتر بام ایران زمین قرار دهیم.

وی گفت: از همه مردم فهیم استان چهارمحال و بختیاری و کشور برای شرکت در جشن باشکوه روز بزرگداشت شهرکرد دعوت می‌کنم به این خطه از زاگرس سفر کنند و با چشم سَر این بهشت کوچک را نظاره کنند.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۲۲:۴۶:۲۹

15 May 2024