۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۵۷۴۵۷
رئیس اداره راه‌های روستایی راهداری چهارمحال و بختیاری:

روکش آسفالت محور بنو استکی بهسازی شد

رئیس اداره راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور بنواستکی شهرستان کوهرنگ یکی ازمحورهای گردشگری منطقه انجام شد.
روکش آسفالت محور بنو استکی بهسازی شد
علیرضا مالکی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت محور بنواستکی شهرستان کوهرنگ که یکی ازمحورهای گردشگری منطقه در استان و کشور است که با پیگیری متعدد مسئولان شهرستانی و استانی به طول 3 کیلومتر در حال اجرا است.

رئیس اداره راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این محور یکی از محورهای هدف گردشگری در استان است و در صورت تکمیل می‌تواند در رونق اقتصادی منطقه و رشد معیشت اقتصادی مردم شهرستان کوهرنگ و به‌تبع استان تاثیر به‌سزایی داشته باشد. 

مالکی ادامه داد: اعتبار این پروژه بهسازی روکش آسفالت بالغ بر 80 میلیارد ریال است که شامل خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و  اجرای اساسی تکمیل ابنیه فنی و روکش آسفالت است و حداقل 3 ماه اجرای این پروژه  به طول می‌انجامد.

وی عنوان کرد: با اجرای و تکمیل این محور علاوه بر کاهش زمان و مصرف سوخت و کاهش اصطلاک خودرو، تسریع در خدمات‌رسانی به 30 خانوار و مردم این روستا و روستاهای تابعه و گردشگران که این منطقه را به عنوان هدف گردشگری خود انتخاب می‌نمایند، هموار خواهد شد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۵:۲۰

14 May 2024