۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۵۷۴۴۷
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران است که برای بزرگداشت این ایام و همچنین پاسداشت شهدا باید کار‌های فرهنگی شاخص انجام شود.
دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری اظهار کرد: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران است که برای بزرگداشت این ایام و همچنین پاسداشت شهدا باید کار‌های فرهنگی شاخص انجام شود که برگزاری یادواره شهدا و همچنین برگزاری اردو‌های راهیان نور از کار‌های شاخص است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و جان‌فشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس الگوی برای جبهه مقاومت شد، افزود: روحیه ایثارگری جبهه مقاومت نشات گرفته از دفاع مقدس است.

8 هزار نفر سهمیه چهارمحال و بختیاری برای اعزام اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: امسال سهمیه‌ای اعزام اردوی راهیان نور برای استان اختصاص یافته است که هشت هزار نفر است.

سردار علی محمد اکبری افزود: در سال‌های گذشته مکان مناسبی برای استان در سرزمین راهیان نور وجود نداشت، اما با تلاش و همت استان مکان مناسبی در خور شان زائران تامین شده است.

وی تصریح کرد: اعتباری از سفر اول رییس‌جمهور برای تجهیز و تعمیر این مکان در نظر گرفته شده که با جذب آن تغییراتی خوبی حاصل می‌شود و خدمت‌رسانی به زائران سرزمین نور بهتر انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۳۰:۳۹

13 May 2024