۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۵۷۴۴۶
امام جمعه شهرستان کوهرنگ:

نگذارید دشمنان هویت اسلامی را از بانوان دور کنند

امام جمعه شهرستان کوهرنگ گفت: امروز دشمنان تمام توان رسانه‌ای خود را به کار گرفته تا دختران و زنان را از هویت اسلامی خود دور کنند.
نگذارید دشمنان هویت اسلامی را از بانوان دور کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین ایوب محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: امروز دشمنان تمام توان رسانه‌ای خود را به کار گرفته تا دختران و زنان را از هویت اسلامی خود دور کنند.

 وی با اشاره به توطئه رسانه‌ای دشمنان برای گرفتن هویت دختران و زنان تصریح کرد: باید از وجود با برکت حضرت معصومه (س) برای هویت بخشی به نجابت بانوان بهره برد.

امام جمعه کوهرنگ بیان داشت: دختران ما باید الگو خود را حضرت فاطمه معصومه (س) قرار دهند و فریب دشمن در فضاهای مجازی را نخورند و در این راه باید همگان اعم از والدین و مسئولان ضمن اطلاع‌رسانی از این خدعه دشمنان، به تربیت نسل اصلح آینده کشورمان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بابیان اینکه عشق و علاقه به امام رضا (ع) یک ظرفیت و سرمایه بزرگ است، گفت: با توجه به فرصت زمانی دهه کرامت باید از آن برای ترویج و توسعه فرهنگ کرامت استفاده کرد.

باید به مقام و منزلت دختران در جامعه اهمیت داده شود

حجت السلام محمدی گفت: وجود مبارک امام رضا (علیه السلام) و خواهر بزرگوارشان در کشور غیر از معنویت از لحاظ فرهنگی، معنوی، علمی و حتی اقتصادی برکات زیادی برای مسلمانان داشت.

وی خاطر نشان کرد: باید به مقام و منزلت دختران در جامعه اهمیت داده شود.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: دختران چه خوب فرزندانی هستند؛ بهترین فرزند، مهربان و نرمخو، مددکار و آماده کمک به خانواده، انیس محرم‌های خود، با برکت و علاقه مند به پاکیزگی.

وی با بیان اینکه اسلام برای دختران و زنان نقش اجتماعی هم قائل است، گفت: اینطور نیست که اسلام بخواهد زنان را در خانه محبوس کند، گواه این سخن اینکه وجود مقدس حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) در اجتماع زمان خود پررنگ و تاثیرگذار بوده است.

انتهای خبر/1020ج



 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۴۸:۵۷

13 May 2024