۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۰۲۴
شهید حسنعلی آقایی:

اگر شهادت نصيبم شد برايم گريه و زاری نكنید

اگر شهادت نصيبم شد برايم گريه و زاری مكن و بر سينه و سر نزن و شاد و خوشحال باش و همچون زينب صبور باش كه خداوند با صابران است. شادباش امانتي را که از خدا نزد تو بود به احسن تحويل خدادادی.
اگر شهادت نصيبم شد برايم گريه و زاری نكنید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید حسنعلی آقایی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:
 
(وَلاتَحسبَن الذّینَ قَتلوُا فِی سَبیلِ الله اَمَواتا بَل اَحیاءِ عِنَدرَبهَم یرزَقوُن) قرآن کریم

با درود و سلام بر حضرت محمد صلی‌الله علیه وآله و ائمه اطهار مخصوصاً حضرت بقیه‌الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن روحی و ارواحنا فداه و نایب برحقش پیر جماران حضرت امام روحی فداه و سلام بر رزمندگان سلحشور اسلام شیران بیشه سنگر که روزها می‌غرند و شب‌ها زاهدند و باسلام بر شهدا که با ریختن خونشان درخت اسلام را جامه‌ای نو پوشاندند وصیت‌های خود را اینگونه شروع می‌کنم.
 
مادر عزیزم!
اگر در طول عمرم نتوانستم فرزند خوبی برای شما باشم و اگر نتوانستم زحمات شمارا جبران کنم باید مرا ببخشید. مادر عزیزم تو خیلی برایم زحمت کشیدی چه شب‌هایی که نخوابیدی و مرا با سختی بزرگ کردی.
 
مادر جان!
اگر شهادت نصیبم شد برایم گریه و زاری مکن وبر سینه و سر نزن و شاد و خوشحال باش و همچون زینب صبور باش که خداوند با صابران است.

شادباش امانتی را که از خدا نزد تو بود به احسن تحویل خدادادی. همیشه به یاد خدا باشید زیرا با یاد خداست که دل‌ها آرام می‌گیرد.

دست وحدت بهم دهید و نگذارید دشمن در میان شما تفرقه افکند؛ و شمارا از روحانیت مبارز و در خط امام جدا کنند.

که اگر چنین کردند آن روز جشن ابرقدرت‌هاست همیشه در دعاهای پرشکوه کمیل و توسل شرکت کنید و در این مراسمات دعا به جان امام و پیروزی رزمندگان و باز شدن کربلا کنید.

همیشه در نمازهای جمعه شرکت کنید و مانند همیشه درصحنه باشید وانگذارید صحنه‌ها خالی بماند.

عظمت امام را دریابید وبدانید که کیست و مطیع امر اوباشید.

از همه آشنایان دوستان، اقوام خویشان حلالیت می‌طلبم.

پدر بزرگوارم اگر در طول عمرم نتوانستم زحمات جبران‌ناپذیر شمارا جبران کنم و زحماتی که برای من کشیدی و مرا با سختی بزرگ کردی نتوانستم جبران کنم باید ببخشید و مرا حلال کنید و اگر شهادت نصیبم شد ناراحتی مکنید و برایم گریه نکنید و اشک نریزید و همچون علی (ع) صبور و استوار باشید.
 
خدانگهدار: حسنعلی آقایی

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۲۸

7 Jun 2024