۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۹۶۵
شهید مسعود آقابابایی طاقانکی:

نكند خدای‌ناکرده بی‌تفاوت بنشيني و دنيا را به آخرت ترجيح بدهی

ای دوستم خود بهتر میدانی که این انقلاب به چه نحوی به پیروزی رسید با کشته شدن حبیب بن مظاهرها، علی اکبرها و علی‌اصغرها و...نکند خدای‌ناکرده بی‌تفاوت بنشینی و دنیا را به آخرت ترجیح بدهی.
نكند خدای‌ناکرده بی‌تفاوت بنشيني و دنيا را به آخرت ترجيح بدهی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید مسعود آقابابایی طاقانکی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
وَما تُوفیقی اِلا بالله تَوَکلتُ وَالِیهِ اَنَیتَ وَصلَ الله علَی مُحَمَدِ وَاله الطاهِرینَ وَلائَمه المَعصُومِینَ
 
یا اَیها الَذّینَ امَنو اخَذُو اَحذَرکم فَانفُزوَ اثبَاتَ اَوانَفزَوا جَمیعاً
 
ای آن‌کسانی که ایمان آورید بگیرید سلاحتان را پس بیرون روید فوج فوج یا باهم بیرون روید.(نساء آیه 74)
 
حمد و سپاس خدای عزوجل را که ما را آفرید و توفیق اطاعت و بندگی عنایت فرمود و شکر خدای را که توفیق یافتم درراه حق علیه باطل شرکت کنم. آنچه را که دارم در طبق اخلاص نهاده تقدیم ایزد منان کنم و آنچه حسین (ع) ویارانش و تمام رزمندگان صدر اسلام پروانه‌وار دور آن می‌گشتند من هم آن را بازیابم. من به‌عنوان فرزند کوچک این انقلاب برای شما امت شهیدپرور پیامی دارم از شما می‌خواهم که امام را تنها نگذارید به حرف‌های پیامبرگونه او توجه نموده و عمل نمایید. در سر نماز دعا به جان امام و فرزندان خودتان کنید.
 
به فکر خون پاک شهیدان باشید برای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دل بسوزانید. به خانواده‌های شهداء، اسراء معلولین، مفقودین و رزمندگان احترام بگذارید. از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری نکنید. جبهه‌های حق علیه باطل را هر چه بیشتر پرکنید و درصحنه باشید. واوصیکم به تقوالله و نظم امرکم را در خود پیاده نمایید و از شما می‌خواهم جبهه‌ها و سنگر ما که همان مساجد هستند پرکنید. ای دوستم خود بهتر میدانی که این انقلاب به چه نحوی به پیروزی رسید با کشته شدن حبیب بن مظاهرها، علی اکبرها و علی‌اصغرها و...نکند خدای‌ناکرده بی‌تفاوت بنشینی و دنیا را به آخرت ترجیح بدهی.

هیچ حزن و اندوهی به خود راه نده که ما پیروزیم و پیامی که برای پدرومادردارم، پدرومادر گرامی از زحماتی که شما برایم کشیده‌اید بسیار تشکر می‌نمایم. از خداوند تبارک‌وتعالی می‌خواهم که جایگاه بهشت را نصیب شما نماید؛ و از شما خواهشی که دارم این است که با نبودن من ناراحت نشوید و با خوشحالی خود خاری شوید در چشم دشمنان اسلام و مسلمین. ای مادر نکند در مرگم بی‌تابی کنی! و جامه سیاه بپوشی و تا آخر عمر خود را در آتش ناراحتی بسوزانی! چون‌که مورد طعن دشمن قرار خواهی گرفت.

به خانواده و بستگانم توصیه می‌کنم دست از این انقلاب و امید مستضعفان، رهبر انقلاب برندارید خدا یار و یاور شماست. ای برادر و خواهرم از شما خواهشمندم به واجبات خود به نحو احسن عمل نمایید و آنان را سبک نشمارید و همه نمازها را در اول وقت بجا آورید و خدا را هیچ موقع از یاد نبرید در پایان از شما می‌خواهم به کلیه دوستان و آشنایان سلام مرا برسانید و اگر از دست من ناراحتی دیده‌اید مرا به بزرگواری خودشان ببخشند. دعای همیشگی خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته.
 
شهید آقابابایی فرزند احمد یکم دی 1347 در روستای طاقانک از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد. تا مقطع راهنمایی درس خواند و از طرف بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و سوم اسفند 1366 در شاخ شمیران به شهادت رسید.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۱۴

12 May 2024