۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۷۴۹
شهید پرویز طاهری تشنیزی:

من آن‌قدر به جبهه می‌روم تا شهید شوم

این مصیبت‌ها و سختی‌ها و شهید دادن‌ها زودگذر و تمام‌شدنی است ولی به پاداش این جان‌فشانی و فداکاری‌ها به نعمت‌های ابدی و بی‌پایان خداوندی خواهید رسید.
من آن‌قدر به جبهه می‌روم تا شهید شوم
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهید پرویز طاهری در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

با درود و سلام بر پیامبر اکرم محمد ابن عبدالله خاتم‌النبیین و باسلام و درود بی‌پایان بر حضرت مهدی یگانه منجی عالم بشریت و دوازدهمین اختر فروزان امامت و باسلام و درود بی‌کران بر نائب حضرت مهدی خمینی کبیر فرزند این قلب تپنده ملت ایران و امت مسلمان و مستضعف جهان این نور همیشه روشن و این پیر نستوه و باسلام و درود بر شهیدان گلگون‌کفن این کسانی که از جان و مال خود گذشتند و اسلام را یاری دادند؛ و باسلام و درود بر خانواده شهیدان که اولاد خود را در آغوش اسلام پرورانیدن و تقدیم اسلام و دین کردند و باسلام بر این رزمندگان اسلام این شیران روز و زاهدان شب.
 
و پیامی برای ملت ایران دارم هرچند لایق پیام نیستم و ملت ایران خود را برای تحمل رنج ها و مصیبت‌ها و ناکامی‌ها آماده‌سازید و دل‌قوی داشته باشید که قادر یکتا پشتیبان و نگهبان شماست؛ و تنها اوست که شمارا از شر دشمنان نجات می‌بخشد و عاقبت شمارا به خیر می‌گرداند و دشمنان را به انواع عذاب‌ها و شکنجه‌ها دچار می‌سازد.
 
این مصیبت‌ها و سختی‌ها و شهید دادن‌ها زودگذر و تمام‌شدنی است ولی به پاداش این جان‌فشانی و فداکاری‌ها به نعمت‌های ابدی و بی‌پایان خداوندی خواهید رسید و بر سکوی کرامت و بزرگواری تکیه خواهید زد.
 
باری من آن‌قدر به جبهه می‌روم تا شهید شوم ای جوانان نکند در رختخواب لذت بمیرید که علی در محراب عبادت شهید شد. مبادا در حال بی‌تفاوتی بمیرید که علی‌اکبر درراه حسین باهدف شهید شد.
 
مادرم از دور سلامت می‌کنم حلالم کن افتخار کن که فرزندت شهید شد مبادا در مرگ من عزاداری کنید اگر خواستید گریه کنید به یاد حسین گریه کنید.
 
التماس دعــــا امام را دعا کنید، والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

برادر شما پرویز طاهری

شهید طاهری فرزند کریم یکم فروردین 1348 در روستای حاجی‌آباد شهرستان کیار به دنیا آمد. دانش‌آموز اول متوسطه بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. یکم بهمن 1365 در شلمچه به شهادت رسید.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۲۸

7 Jul 2024