۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۲۵۱
شهید حبیب الله آقابابایی نقنه:

انسان با شهادت به اوج می‌رسد

برادران و خواهران دل به‌ اين جهان فانى كاذب نبنديــد كــه اين دنيــا فقط آزمايشگاهى است براى آخرت (بنيان) و به مفهوم زندگى پى ببريد و راه روح خدا را برويم.
انسان با شهادت به اوج می‌رسد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید حبیب‌الله آقابابایی فرزند نعمت‌الله اول مهرماه 1334 در روستای نقنه از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. از طرف بسیج عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و بیست و چهارم تیرماه 1361 در منطقه عملیاتی رمضان به شهادت رسید.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 الذین آمنو و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله اولئک هم الفائزون. (سوره توبه آیه 20)

ان ینصرکم الله فلا غالب لکم و ان یخذ لکم فمن ذالذی ینصرکم من بعده وعلی‌الله فلیتوکل المومنون (سوره آل‌عمران آیه 159)

بنام خدا آرام‌بخش دل‌ها و سلام و درود بر مهدی (عج) و نایب برحقش امام امت خمینی کسی که قلب مستضعفان جهان است برادران و خواهران دل به این جهان فانی کاذب نبندیــد کــه این دنیــا فقط آزمایشگاهی است برای آخرت (بنیان) و به مفهوم زندگی پی ببرید و راه روح خدا را برویم و علی وار و زهراگونه زندگی کنید (مؤمنان درراه خدا پیکار می‌کنند و کافران درراه طاغوت پس با یاران شیطان بجنگید که توطئه شیطان ضعیف و ناتوان است) زندگی توأم با مرگ و با سربلندی و افتخار و حیات وزندگی است ای ابرقدرت‌های جهان خوار بدانید که هنگام مرگتان فرارسیدهاست و دیگر با جنایت‌ها خود نمی‌توانید این ملت شهیدپرور را از صحنه خارج کنید نه‌تنها خودتان هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید بلکه مزدوران و جیره‌خوران داخلی شما نیز عمرشان بسر آمده و دیگر  تلاش مذبوحانه کردن فایده ندارد.  
            
ارتش 20 میلیونی امام زمان (عج) تا آخرین لحظه با شما جنایتکاران شرق و غرب خواهد جنگیده و تا یک رزمنده سلحشور در این مملکت وجود دارد دعای یک مظلومی در گوشه‌ای از جهان شنیده می‌شود  مبارزه علیه شماها تا مرگتان ادامه خواهد داشت با سرمایه‌داری تا آخرین توان مبارزه می‌کنیم. برادران  عزیزم که می‌توانید به جبهه‌ها بروید حتماً جای مجروحین و شهدا را پرکنید.
                                             
 سخنی با مادرم، همسرم، برادران و خواهرانم دارم انسان هنگامی به اوج می‌رسد و به کمال که شهادتش حسین گونه باشد. همسرم شما مانند هر همسر شهید باشید و پیام من را زینب گونه به تمام امت مسلمان برسانید. همسرم امیدوارم که در این مدت زندگی هرگونه ناراحتی از من دیده‌اید مرا ببخشید و حلال کنید.

مادر عزیزم و برادران و خواهران من برای شماها توضیحی ندارم فقط صبر و استواری شمارا از خدا می‌خواهم می‌دانید که شهادت یعنی سعادت و به قول امام خمینی سعادت مال شهدا و خانواده‌های شهدا است.

من را به زادگاهم نقنه به خاک بسپارید و برادرم بار دیگر به شما یادآوری می‌کنم که سرپرستی مادرم و خواهرم را فراموش نکنید که ازنظر خدا گم نمی‌شوید چون آن‌ها دلشان به شما و سیف‌الله برادرم خوش است؛ و برادر عزیزم مزاحم بچه‌های خود درراه انقلاب نشوید بگذارید که راه شهدا را ادامه دهند و جای آن‌ها را بگیرید امیدوارم که همه مرا حلال کنند همچنین (عمو محمد و زن‌عمو)

با تقدیم و احترامات
برادر کوچک شما حبیب‌الله آقابابایی 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۴۱

5 Jun 2024