۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۲۱۷
شهید سید حسن احمدی شیخ شبانی:

مبادا تفنگم بر زمين بماند

برادر مبادا تفنگم را بگذارى برزمين بماند‌، از شما ميخواهم كه مرا حلال كنيد‌.
مبادا تفنگم بر زمين بماند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید سید حسن احمدی شیخ شبانی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قال علی (ع)‌:

ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتح الله لخاصه اولیاءالله.

حضرت فرمودند: همانا جهاد دری است از درهای بهشت که خداوند بر روی دوستان و خواص خودش باز می‌کند و هرکسی این توفیق را بدست نمی‌آورد.

شهید سید حسن احمدی فرزند سید رضا نوزدهم فروردین 1339 در روستای شیخ شبان از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و بیست و یکم دی 1365 در شلمچه به شهادت رسید. سید حسن قبل از شهادت خود وصیت‌نامه‌ای به این مضمون به رشته تحریر درآورده است:

 اما وظیفه خود دانسته که چندکلمه‌ای به‌عنوان وصیت‌نامه که فرموده خداوند است روی کاغذ بیاورم.

اشهد ان لا اله الا الله‌ و اشهد ان‌ محمد رسول‌الله‌ و اشهد ان علی حجت‌الله و ان فاطمه زهرا (ع) و سبطی‌الشهداء الحسن و الحسین و علی و محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی الحسن و خلف الجنه و اشهد ان الموت الحق و مسئول قبر...

و مراحل حساب‌وکتاب و قیامت، آتش دوزخ و حیات جاوید بهشت (حور عینی) حق برای یاری دین اسلام  و دستورات معصومین و فرمان امام امت و رضای خداوند ان‌شاءالله حرکت می‌کنیم.

ای خدا از تو می‌خواهم که مرا هدایت کنی در همه‌جا و همیشه و حتی یک‌لحظه واندی به خودم وامگذار.

پروردگارا! امدادهای  غیبی خود را همچون همیشه برمومنین خصوصاً رزمندگان توسط حجت خودت امام زمان (عج) بیش از بیش برسان و اما راهی را که انتخاب نموده‌ام بهترین راه و هدفی را که می‌بینم بهترین هدف می‌باشد و هر دو را با حنین باز قلبی آگاه می‌کنم. ان‌شاءالله.

و اما برادران و خواهرانی که این صدا به گوششان می‌رسد بدانید و آگاه باشید که همیشه طرفدار اسلام و انقلاب اسلامی بوده باشید. دنیا شمارا فریب ندهد و از مسیر انقلاب منحرف نکند که شخص  آن مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی روحی له الفداه می‌باشد. توجه کنید فرمان امام که فرمودند: الآن تمام اسلام در مقابل تمام کفر ایستاده است و قبول صلح و کوتاهی دفن اسلام است. بر همه مرد وزن  واجب است از جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند و کسانیکه توانائی جنگیدن رادارند، باید به جبهه بروند. بروید وبراین فرمان تحقق بخشید. مبادا فرمان امام بر زمین بماند که خدای ناخواسته شمارا نفرین کند. همان جمله‌ای که حضرت علی فرمود بر یارانش     
 
(اشباع الرجال و لارجال) کما اینکه شما همچون اصحاب حسینی در کربلا تا آخرین قطره خونتان و تا پیروزی نهائی ایستاده و استقامت می‌کنید. ان‌شاءالله.

و اما ای پدرومادر امیدوارم که خداوند این هدیه را از شما قبول درگاهش فرماید. بدین‌وسیله به شما سلام می‌کنم و از شماها می‌خواهم که مرا حلال کنید. ازاین‌جهت که نتوانستم آنطوریکه شایسته شما بود در خدمت شما باشم و جبران زحمات طاقت‌فرسای شمارا بنمایم؛ و همچنین از تمام دوستان و اقوام برایم حلالیت بطلبید و از خداوند بخواهید که مرا در جوار رحمتش سکنی دهد که دعای پدر بر فرزند مستجاب است. به امید آنکه در روز قیامت در میعادگاه ابدی یعنی بهشت جاوید همدیگر را ملاقات کنیم ان‌شاءالله؛ و اما خواهران و برادر امید است با پاسداری از خون  شهیدان و حفظ سنگر حجاب و عفت و امر به صابری اسلحه‌ام را بردارید و با جهل بجنگید. برادر مبادا تفنگم را بگذاری بر زمین بماند. از شما می‌خواهم که مرا حلال کنید.

اما همسرم از خداوند متعال برای شما تقاضای صبر و استقامت می‌کنم و امیدوارم که در مرگ من که بهترین مرگ‌هاست ناراحت نباشی و این را یقین دارم با شناختی که از جهاد و شهادت داری  ناراحت نیستی؛ و این را هم بدان که ان‌شاءالله اگر صابر و ثابت باشی خداوند شمارا هم در این پاداش شریک خواهد کرد. از تو می‌خواهم که مرا حلال کنی! چون در زندگی با توجه به امر خطیری که انقلاب بر دوش ما گذاشته است، نتوانستم زندگی مرفه ای برای تو مهیا کنم و اما از تو می‌خواهم که فرزندانم را اسلامی  تربیت کنی که پاسدار خون شهیدان و پیرو ولایت‌فقیه و مجری دستورات اسلام باشند.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۲:۳۵

4 Jun 2024