۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۵۳۹۸۵
شهردار هفشجان:

50 درصد ماشین آلات شهردار هفشجان فرسوده و نیاز به تعمیر دارد

شهردار هفشجان گفت: ۳۰ دستگاه از ماشین‌آلات سنگین شهرداری، فرسوده بوده و نیاز به تعمیر دارد اما متأسفانه هزینه‌های آن زیاد و نیازمند یک بودجه کافی است.
50 درصد ماشین آلات شهردار هفشجان فرسوده و نیاز به تعمیر دارد
به گزارش  جهانبین نیوز، داود رشیدی صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در اختیار شهرداری هفشجان است که فرسوده بوده و نیاز به تعمیر دارد اما متأسفانه هزینه‌های آن زیاد است.

وی با اشاره به اینکه این شهرداری در بحث تأمین خودروهای سبک نیز دچار مشکل است گفت: پرسنل برای کارهای اداری از ماشین‌های خود استفاده می‌کنند.

رشیدی با اشاره به اینکه سال گذشته بودجه شهرداری ۱۸ میلیارد تومان بود اذعان داشت: هزینه‌های جاری شهرداری به علاوه پرداخت حقوق نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان است.

وی با اذعان بر اینکه انجام فاضلاب شهر هفشجان از ۱۶ سال پیش آغاز شد گفت: اداره آب و فاضلاب به شهرداری این قول را داده بود که هرچه سریع‌تر این پروژه طولانی مدت را به بهره برداری کامل برساند اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

رشیدی با بیان اینکه موضوع فاضلاب باعث شده که آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر با مشکل مواجه شود گفت: سال گذشته ۷۲۰۰ تن آسفالت در مجموعه شهر توزیع شد، اما با این حال آسفالت یک خیابان تکمیل شد.

وی با اشاره به اینکه مردم درخواست آسفالت خیابان‌های چمران و سنگ تراش‌ها را داده بودند و در دستور کار قرار شهرداری نیز قرار گرفته بود، گفت: سنگ تراش‌ها در این دو خیابان از دیرباز تا کنون کارهای هنری انجام می‌دهند و به همین خاطر میراث فرهنگی دستور سنگ فرش این دو خیابان را داد و از همین رو عملیات آسفالت این دو خیابان متوقف شد.

رشیدی با بیان اینکه معمولاً سهمیه قیر یک سال بعد داده می‌شود اذعان داشت: امسال ۱۵۰ تن سهمیه قیر رایگان داریم که هنوز به شهرداری تخصیص داده نشده است.

وی یادآور شد: دو پروژه موزائیک فرش پیاده رو در دو خیابان این شهر با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است، همچنین کانال سازی و اصلاح جدول به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

شهردار هفشجان با اشاره به اینکه تا کنون منطقه گردشگری هفشجان تنها هزینه داشت و هیچ گونه درآمدی از آن برای شهر کسب نمی‌شد گفت: در سال جاری بنا داریم که از این منطقه درآمد زایی داشته و برای خود چشمه زنه آن را هزینه کنیم.

رشیدی بیان داشت: طرح جاده چشمه زنه در حال اجرا است و امید است سال آینده فاز اول این مسیر به طول سه کیلومتر به بهره‌برداری برسد، سال گذشته چیزی حدود ۶ میلیارد تومان از سوی شهرداری هفشجان در چشمه زنه سرمایه‌گذاری و هزینه شد.

وی همچنین به آرامستان شهر هفشجان اشاره کرد و گفت: این آرامستان یک محل تاریخی است که متأسفانه زیرساخت‌های مناسبی مثل پارکینگ، جوی و جدول و… نداشت که اجرای این کار آغاز، اما پروژه به دلیل عدم صدور مجوز از سوی میراث فرهنگی با مشکل مواجه و متوقف شد که قرار شد کارشناسان میراث در محل حاضر شوند و با ارائه راهکار این محل ساماندهی شود.

رشیدی یادآور شد: حدود ۵۰۰ میلیون تومان وسایل بازی برای پارک‌های سطح شهر خریداری و نصب شد، بسیاری از تجهیزات بازی در پارک‌های شهر فرسوده بودند و کفپوش نداشتند که اقدامات لازم برای اصلاح آن صورت گرفت.

وی به پارک‌های محله‌ای نیز اشاره و تشریح کرد: حدود ۲۷ پارک محله‌ای در سطح شهر هفشجان وجود دارد که به جز یک نگهبان ندارند و این باعث شده که دزدی‌ها از پارک‌های شهر بسبار زیاد باشد. در دو پارک معلم و مدرس سرویس‌های بهداشتی اصلاح شدند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۲۴:۳۳

26 May 2023