۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۳۸۶۴
شهید جهانگیر روا بروجنی:

راه خداوانبيا(ص)اسلام است به تمام معنا به فرزندم معرفی کنيد

فرزندم را به نحوی که رضايت خدا و مورد رضايت اين حقير است تربيت کنيد و راه خداوانبيا(ص)اسلام است به تمام معنا به اومعرفی کنيد.
راه خداوانبيا(ص)اسلام است به تمام معنا به فرزندم معرفی کنيد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید جهانگیر روا فرزند عبدالرشید دوم اردیبهشت 1339 در شهر بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و معلم شد. بیست و دوم دی 1365 در شلمچه به شهادت رسید.

بسم‌الله الرحمن الرحیم              
30/9/65

فالذین هاجرواواخرجوامن دیارهم واوذوافی سبیلی وقاتلوا وقتلوا لاکفران عنهم صیئاتهم ولادخلنهم جنات تجری من تحتها الانهارثوابا من عندالله والله عنده حسن الثواب.   
آل‌عمران  195

پس آنانکه از وطن خود هجرت کردند و از دیار خود بیرون‌شدند و درراه خدا رنج کشیدند و جهاد کردند و کشته شدند همانا بدی‌های آنان را در پرده لطف خود بپوشانیم و آن‌ها را به بهشت‌هایی که از زیر درختان آن نهرهای آب جاری است درآوریم، این پاداشی است از جانب خداوند خداست پاداش و اجر نیکو (بهشت لقای الهی)

باسلام بر ولی‌عصر (عج) قطب دایره امکان و نائبش امید مستضعفان جهان وامید امام و رزمندگان گرامی سلام بر حسین و برتمامی شهیدان راه حق. اکنون‌که ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمانیان به گوش می‌رسد و موقع امتحان الهی فرارسیده بر ما لازم شد که به این ندا لبیک گفته و در این امتحان خود را محک بزنیم چراکه خداوند هرآینه مؤمنان را امتحان می‌کند که می‌فرماید:

آیا مردم می‌پندارند به‌محض آنکه بگویند ایمان آوردیم رهایشان می‌کنیم و آن‌ها را امتحان نمی‌نماییم. همانا ما امتی که پیش‌ازاینان بودند به امتحان و آزمایش درآوردیم تا خداوند دروغ‌گویان را از راست‌گویان کاملاً معلوم گرداند.

امید است که بتوانم در این امتحان روسفید بیرون آمده و به درگاه خداوند پذیرفته شوم. پدرومادر و خانواده گرامیم می‌دانم که دلتان می‌خواست که من در کنارتان بوده و با شماها باشم و این آرزوی تمامی خانواده‌های شهید داده و اسیر داده است که سال‌هاست در فراق آنان خون از دیدگانشان جاری است و همه این رخدادها مشیت الهی است.

در سوره مؤمنون آیه 71 می‌فرماید: اگر خداوند رحمان و رحیم بخواهد تابع هواهای نفسانی انسان‌ها باشد خلقت آسمان و زمین لغو و بیهوده می‌شود و نقص غرض می‌گردد؟ مولایمان علی (ع) که فرموده است: شما می‌دانید که دنیا سرای گذر است و آخرت؟ و وقتی فرزند آدم از دنیا می‌رود مردم می‌گویند «ماترک» او چه بوده؟ چه داشت؟ چقدر دارائی اوست؟ مال و مکنت و زمین و ماشین و...؟ داشت؟ اما ملائکه این سؤال‌ها را نمی‌کنند که بگویند چند تا بچه داشت؟ و خانه و ... داشت یا نه؟ آن‌ها در کار «ماترک» نیستند. آن‌ها به این کاردارند. چرا؟ چون‌که ملائکه اهل «ما قدم» هستند. ملائکه می‌پرسند؟ فرستاده است؟ آیا آمادگی داشته است؟ حواسش جمع بوده است که کجا؟ باید؟ مواظب بوده مقدمات این سفر را فراهم نماید؟ و از این سؤالات؛ و مادر عزیزم و خانواده و اقوام من، اگر در مورد لطف الهی قرار گرفتم و به درجه شهادت که نهایت آرزویم است رسیدم خوشحال باشید که این خواست خدایم و امامم و آرزوی خودم می‌باشد و «ما قدمی» است برای شما که رنج ها و سختی‌ها را و حاصل زحمات خود را که امانتی از خداوند بوده به او (خدا) بازگردانید؟ نپندارید که به خاطر اینکه برادرتان شهید شده بر مردم افضلید و همیشه کارهایتان؟ خداوند خدمتگزاری به خلق خدا به نحو احسن انجام دهید.

فرزندم را به‌نحوی‌که رضایت خدا و مورد رضایت این حقیر است تربیت کنید و راه خدا و انبیا (ص) اسلام است به‌تمام‌معنا به او معرفی کنید.  باشد که ادامه‌دهنده راه شهدا گردد. همکاران گرامی و دوستان عزیزم امید است که این بنده حقیر و گنه‌کار را ودرانجام وظایف خطیر خود که همانا تربیت نسل آینده کشور است؟ وهمت به‌کارگیرید و جوانانی باایمان و مخلص و متعهد به اسلام را تحویل جامعه بدهید. امام عزیز را تنها نگذارید و به سخنانش گوش دل بدهید وبدانید که او در ارتباط با خط امامت.

از همه‌کسانی که به گردن اینجانب حقی دارند طلب عفو و گذشت دارم.
والسلام. عبد گنه‌کار جهانگیر روا بروجنی

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۱۹

15 May 2024