۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۵۳۷۴۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

بی‌تفاوتی جامعه، سخت‌تر از جنایت سبزوار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مهم‌تر از اتفاقی که برای شهید الداغی رخ داد و باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم شد، بی مسؤولیتی افرادی است که از کنار این واقعه بی‌تفاوت گذشتند.
بی‌تفاوتی جامعه، سخت‌تر از جنایت سبزوار است
موسی انصاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه شهید حمیدرضا الداغی به وظیفه خود عمل نموده است، اظهار کرد: نکته‌ای که درخصوص شهادت این شهید بزرگوار کمتر به آن توجه شد بی‌تفاوتی و بی مسؤولیتی اطرافیانی بودند که در محل حادثه حضور داشتند.

وی افزود: از یک فرد سابقه‌دار و جانی رفتاری غیر از واقعه‌ای که در سبزوار رخ داد دور از انتظار نیست، اما باید نگران بی‌تفاوتی جامعه باشیم، این موضوع سخت‌تر و سنگین‌تر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مهم‌تر از اتفاقی که رخ داد و باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم بود، بی مسؤولیتی افرادی است که از کنار این واقعه گذشتند.

انصاری عنوان کرد: کسانی احساس مسؤولیت می‌کنند که نسبت به نوامیس و ارزش‌های اجتماع و شهر خود غیرت داشته باشند و افرادی که دربرابر اتفاقاتی شبیه واقعه سبزوار موضع‌گیری نمی‌کنند در واقع همان‌هایی هستند که از اوباش طرفداری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: وجدان هر کس که شهامت و غیرت داشته باشد اجازه نمی‌دهد که از کنار مسئله به این مهمی به راحتی بگذرد، افرادی که قلم به دست هستند، تریبون دارند و در جامعه اثرگذارند اگر سکوت کنند یا بی تعصب‌اند یا با این افراد هم‌نوا هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اعتقاد دارم هیچ انسانی خود را وارد موقعیتی که قانون برای مقابله با آن مشخص شده باشد نمی‌کند، ارازلی که دست به شهادت شهید الداغی زدند از اینکه هیچ قانونی در برابر آنان نخواهد بود و اینکه مردم نسبت به بزه آن‌ها بی تفاوت هستند، مطمئن بودند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۴۸:۱۳

7 May 2023