۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۵۰۷۸۷
استاندار چهارمحال و بختیاری/

خرمشهر امروز غلبه بر فقر است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خرمشهر امروز غلبه بر فقر است، گفت: کالاهای یارانه‌ای ایران به کشورهای همسایه قاچاق می‌شد به همین دلیل رئیس جمهور از آبروی خود گذشت تا اقتصاد اصلاح شود.
خرمشهر امروز غلبه بر فقر است
به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری ظهر امروز در آیین نکوداشت نقش آفرینان عملیات بیت المقدس در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به همه سختی‌ها در آزادسازی خرمشهر از عملیات روانی دشمن تا اقدامات خصمانه ستون پنج، اظهار کرد: اراده معنوی رزمندگان بر تمام مادیات غلبه کرد و ایران توانست در سه مرحله خرمشهر را آزاد کند و ۱۹ هزار اسیر عراقی بگیرد.
 
وی افزود: رزمندگان سرداران و پرچمداران جهاد تببین مدنظر مقام معظم رهبری هستند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شرایطی که کشور در حال جنگ بود برخی افراد خودفروخته با صدور بیانیه‌های مختلف آب به آسیاب دشمن می‌ریختند.
 
حیدری عنوان کرد: کوبیدن پایگاه‌های عین‌الاسد، پایگاه‌های اسرائیل، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، سر خم نکردن در برابر ابرقدرت‌ها، عبور از سختی‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه و... همگی فتح خرمشهرها است.
 
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به دنبال نجات اقتصاد ایران است این در حالی است که پیش از این عده‌ای با این مهم سیاسی رفتار کردند، خاطرنشان کرد: اقتصاد به گونه ای شده است که تنها عده‌ای خاص از آن بهره‌مند می‌شوند و باید این روند اصلاح شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خرمشهر امروز غلبه بر فقر است، اضافه کرد: کالاهای یارانه‌ای ایران به کشورهای همسایه قاچاق می‌شد به همین دلیل رئیس جمهور از آبروی خود گذشت تا اقتصاد اصلاح شود.
 
حیدری با تاکید بر اینکه در بالاترین سطح مشکلات استان پیگیری می‌شود، بیان کرد: تلاش برای اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای راه‌آهن، فعال‌سازی فرودگاه، تصویب ۲ هزار میلیارد تومان برای پیشبرد کشاورزی، تبدیل کشاورزی سنتی به مدرن و توسعه کشت گلخانه‌ای و... ازجمله این پیگیری‌ها هستند.
 
وی تاکید کرد: قرارگاه امام حسن (ع) مشترکا با دولت و سپاه پاسداران تشکیل شده است و وظیفه آن آبرسانی به روستاها، راه روستایی، آسفالت، مسکن، آبخیزداری و... است.
 
یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد در آیین نکوداشت نقش آفرینان عملیات بیت المقدس در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: نگاهم به‌عنوان یک معلم دانشگاه به آزادسازی خرمشهر این است که یک جنگ موفق و یک نخبگی در مدیریت جنگ بود.
 
وی افزود: باید جنایت‌های رخ داده از سوی رژیم بعث عراق در خرمشهر را حفظ می‌کردیم تا برای آیندگان باقی می‌ماند.
 
رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه در دانشگاه شهرکرد ۱۳۴ نفر ایثارگر اعم از فرزندان شهدا و رزمندگان حضور دارند، ادامه داد: یک کتاب از نقش آفرینان دانشگاه در دفاع مقدس تهیه و تدوین شده است.
 
پیرعلی عنوان کرد: رسالت دانشگاه شهرکرد تربیت نسلی است که برای آینده نظام نقش آفرین باشند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۰۴:۰۶

24 May 2022