۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۹۳۲۴
مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد:

"فضای مجازی" هرم افکار عمومی و سلسله مراتب تاثیرگذاری را تغییر می‌دهد

اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: فضای مجازی ممکن است هرم افکار عمومی و سلسله مراتب تاثیرگذاری در یک موضوع را ظرف چند ساعت تغییر دهد.
"فضای مجازی" هرم افکار عمومی و سلسله مراتب تاثیرگذاری را تغییر می‌دهد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد در این جلسه با بیان اینکه در فضای مجازی هرم افکار عمومی و سلسله مراتب تاثیرگذاری در یک موضوع ممکن است ظرف چند ساعت تغییر کند، اظهارداشت: به‌همین جهت شناخت ماهیت فضای مجازی و سواد رسانه‌ای برای تحلیل‌گران و مدیران و مسئولین لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه جمعیت‌شناسی مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی اهمیت ویژه دارد، افزود: اینکه چطور یک شبکه، افکارعمومی را مدیریت می‌کند، نیازمند تحلیل واقع‌بینانه است تا بتوانیم در نحوه شکل‌گیری و همراهی و جهت‌دهی به آن مشارکت فعال و موثر داشته باشیم.

ایازی توجه مدیریت شهری به مطالبات شهروندان و تلاش برای حل مشکلات مردم را امری ضروری دانست و بیان کرد: مطالبه‌گری مردم و ارجاع مشکلات به اعضای شورای شهر نشانه اعتماد مردم به منتخبان خودشان است و این یک سرمایه‌ ارزشمند محسوب می‌شود و لازم است برای رفع دغدغه‌های مردم تلاش و در این راستا از ظرفیت عظیم فضای مجازی نیز استفاده کرد.

سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتای استان نیز در ادامه جلسه بیان کرد: با توجه به نفوذ گسترده اینترنت در زندگی امروز شهروندان و تاثیرات آن بر زندگی مردم، بعضا زمینه را  برای ارتکاب جرم مجرمان فراهم کرده است، بنابراین امروز ما در سطح استان با روند رو به رشد جرائم ازجمله کلاهبرداری‌های مالی و برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی شهروندان رو به رو هستیم.

وی گفت: سهل‌انگاری‌، بی‌توجهی به حفاظت از حریم خصوصی، اعتماد بی‌جا،‌ عدم آگاهی و رعایت نکردن نکات امنیتی توسط کاربران هنگام استفاده از اینترنت می‌تواند مجرمان را در رسیدن به اهداف شوم خود کمک کند.

عسگری ادامه داد: فضای مجازی در راستای بیان مطالبات مردمی اقدامات خوبی را انجام داده و فعالان این عرصه در حقیقت زبان گویای مردم هستند و مدیریت ارتباطات شهرداری توانسته است ضمن شناخت صحیح از این فضا و ظرفیت، تعامل و همکاری خوبی را ایجاد و از آن در راستای تنویر افکار عمومی و ایجاد رضایت شهروندان بهره‌گیری نماید.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۵۹:۳۶

12 Dec 2021