۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۹۰۰۲
امام جمعه شهرکرد:

تحقیر آمریکایی ها مسجل شده است

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد گفت: اقدام چند روز اخیر سپاه تحسین برانگیز است، تحقیر آمریکائی‌ها مسجل شده و آمریکا به فضل الهی به افول خود رسیده است.
تحقیر آمریکایی ها مسجل شده است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: اقدام چند روز اخیر سپاه تحسین برانگیز است،  تحقیر آمریکائی‌ها مسجل شده و آمریکا به فضل الهی به افول خود رسیده است.
 
وی به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت : ۱۴ آبان‌ماه روز فرهنگ عمومی،  امور و کردار انسان باید براساس زوایای دینی مدیریت شوند و جامعه‌ای که رفتارهای آن بر تراز دینی شکل می‌گیرد، جامعه‌ای رستگار است، فرهنگ را تنها متولیان اصلاح نمی‌کنند و عمده مسئولیت اصلاح فرهنگ بر عهده آحاد جامعه است.
 
نکونام با بیان اینکه در این میان نقش و عزم خانواده‌ها می‌تواند فرهنگ را اصلاح کند گفت:  اهمیت تربیت فرزند خود را نشان داده و خانه و خانواده، آموزش و پرورش و دانشگاه دیگر متولیان اصلاح فرهنگ در جامعه به‌شمار می‌روند.
 
وی با اذعان بر اینکه  همه باید برای تربیت خود و انسان‌های اطرافمان تلاش‌ کنیم بیان داشت: به همان میزانی که از دیگران انتظار می‌رود باید از خود مطالبه و نباید دیگران را بازخواست کرد.
 
نکونام همچنین به  به روز سیزدهم آبان‌ماه، اشاره کرد و گفت : این حادثه آن‌قدر مهم بود که امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامید و دو روز پس از این اتفاق، دولت موقت از سمت خود استعفا کرد.
 
وی در بخش دیگر از صحبت های خود به سفر اعضای کمیسیون‌های فرهنگی و کشاورزی به چهارمحال و بختیاری، اشاره کرد و بیان داشت: مصوبات مناسبی از سفر کمیسیون فرهنگی نگاشته شد و بعدازظهر امروز، جمع‌بندی سفر اعضای کمیسیون کشاورزی در استان صورت می‌گیرد.
 
نکونام خاطر نشان کرد:  تصویب قانون جمعیت. اقدام بابرکتی است و باید کمبود جمعیت و تشویق به فرزندآوری قوت پیدا کند.
 
وی اختلال در سوخت‌رسانی کشور را یادآور شد و گفت: بصیرت مردم، اطلاع‌رسانی رسانه ملی و اقدام عوامل دست‌اندرکار سبب جبران خسارت شد، حمله‌های سایبری همواره وجود دارد و در این بین پدافند غیر عامل نباید اجازه حملات دشمن را بدهد.
 
امام جمعه شهرکرد در پایان یادآور شد: طرح  شهر پیشرفته- محله پیشران ، افراد محلات برای سلامت محله تلاش می‌کنند و طبعا خانواده‌ها می‌توانند موثر باشند.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۴۴:۲۵

5 Nov 2021