۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۸۱۱۷
مسؤول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

چهارمحال و بختیاری تنها استان دارای 23 مجوز رسمی رفتینگ در کشور

مسؤول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: طی چهار سال گذشته و برای اولین بار در کشور مجوز فعالیت 23 باشگاه قایقرانی در این استان صادر که منجر اشتغال‌زایی قابل‌توجهی در این بخش شده است.
چهارمحال و بختیاری تنها استان دارای 23 مجوز رسمی رفتینگ در کشور
علیرضا عموزاده، مسؤول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طی چهار سال گذشته و برای اولین بار در کشور مجوز فعالیت 23 باشگاه قایقرانی در این استان صادر که منجر اشتغال‌زایی قابل‌توجهی در این بخش شده است.

وی در خصوص تعداد باشگاه‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری گفت: برای متقاضیان ثبت باشگاه ورزشی سه نوع مجوز با عنوان‌های فاقد زمین، با زمین و تأسیس از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان صادر می‌شود که تاکنون از مجموع 993 مجوز رسمی صادر شده 596باشگاه فعال و در حال خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان هستند.

مسؤول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: از مجموع 596 باشگاه فعال در سطح استان، 170 باشگاه بدن‌سازی، 150 باشگاه ورزش‌های همگانی، 130 مجوز تأسیس باشگاه چندمنظوره توپی و مابقی مختص به دیگر رشته‌های ورزشی است.

عموزاده در خصوص فعالیت باشگاه‌های مختص بانوان نیز اضافه کرد: هم‌اکنون 140 باشگاه در رشته‌های مختلف به‌صورت اختصاصی در حوزه بانوان در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به تأسیس 100 باشگاه جدید از سال 99 تاکنون عنوان کرد: متأسفانه کرونا آسیب جدی به ورزش وارد کرد بطوریکه 20 باشگاه در این ایام تعطیل شدند و بزرگ‌ترین مشکلات فعلی این قشر قرار گرفتن در لیست مشاغل گروه 2، الزام به پرداخت اجاره‌بها، عدم درآمد، گرانی تجهیزات ورزشی و... است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۵:۳۳

24 Jul 2021