۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۷۴۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد؛

تزریق ۲۲۰۰۰ دُز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری/ هرگونه تجمع و مراوده انسانی منجربه افزایش ناگهانی بیماری می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تاکنون ۲۲ هزار دُز واکسن کرونا در این استان تزریق شده است اما مردم در تعطیلات آخر هفته مراقب باشند چراکه هنوز تعداد افرادی که ناقل بیماری هستند بسیار بالا بوده و هرگونه تجمع و مراوده انسانی ممکن است باعث افزایش ناگهانی و مجدد بیماری شود.
تزریق ۲۲۰۰۰ دُز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری/ هرگونه تجمع و مراوده انسانی منجربه افزایش ناگهانی بیماری می‌شود
مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بیش از ۲۲ هزار دُز واکسن تاکنون در این استان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه کارکنان بهداشت و درمان چه در حوزه دولتی و چه در حوزه سازمان‌ها و نهادها و بخش خصوصی واکسینه شدند افزود: همچنین پاکبانان بالای ۵۰ سال، جانبازان بالای ۵۰ درصد و جانبازان شیمیایی طی این مدت واکسینه شدند.

شیرانی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون بیماران خاص در بسیاری از گروه‌ها پایان یافته و فقط واکسیناسیون گروه سرطانی‌ها همچنان ادامه دارد و طی هفته‌های آینده به سرانجام خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از آغاز واکسیناسیون معلولين خبر داد و بیان داشت: واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در مراحل انتهایی است.

وی افزود: واکسیناسیون افراد ۷۵ سال به بالا در روستاها از فردا آغاز می‌شود و در شهرها از روز شنبه انجام خواهد شد.

شیرانی تاکید کرد: مردم در تعطیلات آخر هفته باید مراقبت‌ها را افزایش دهند چراکه به تازگی از قله شیوع بیماری فاصله گرفتیم.

وی یادآور شد: هنوز تعداد افرادی که ناقل بیماری هستند در استان بسیار بالا بوده و هرگونه تجمع و مراوده انسانی ممکن است باعث افزایش ناگهانی و مجدد بیماری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ورود سوش‌های جدید بیماری به کشور را خطرآفرین دانست و عنوان داشت: خوشبختانه در تعطیلات ترددهای بین‌استانی ممنوع است اما مردم در داخل استان هم ترددهای بین‌شهرستاني نداشته باشند و از برگزاری دورهمی و مراسم‌های شادی و عزا به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۸:۲۸

12 May 2021