۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۷۱۷۸
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری:

قاچاقچیان چوب جنگلی مامور یگان منابع طبیعی را زخمی کردند

صالحی گفت: مامور منابع طبیعی در حین انجام وظیفه در پست گوشکی برای توقیف خودروی حامل قاچاق چوب از ناحیه پا دچار حادثه شد.
قاچاقچیان چوب جنگلی مامور یگان منابع طبیعی را زخمی کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید اسماعیل صالحی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مامور منابع طبیعی در حین انجام وظیفه در پست گوشکی برای توقیف خودروی حامل قاچاق چوب از ناحیه پا دچار حادثه شد.

وی با بیان اینکه حال عمومی مامور منابع طبیعی خوب است، گفت: قاچاقیان چوب جنگلی پس از مجروح کردن مامور یگان منابع طبیعی خودروی خود را در محل حادثه رها و اقدام به فرار می‌کنند و هم‌اکنون خودرو قاچاقیان توسط نیروهای حفاظت توقف شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مدارک راننده خودرو در خودرو قاچاقچی باقیمانده بود که راننده خودرو شناسایی و پیگیری مراحل قضایی در حال انجام است.

صالحی اضافه کرد: با دستگیر شدن قاچاقچی، همدستان وی که در حال اسکورت خودرو بودند نیز شناسایی خواهد شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون به ازای هر ۶ هزار هکتار جنگل یک نیروی قرقبان و ۳۰ هزار مرتع یک نیروی قرقبان در عرصه‌های منابع طبیعی استان فعال است که این میزان جوابگویی پوشش عرصه‌ها را نمی‌دهد.
وی از مردم استان خواست تا هر گونه تخلف در رابطه با جنگل‌ها و مراتع را با استفاده از سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع  و یا اطلاع به یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان‌ها گزارش دهند.
یک میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار از مساحت چهارمحال و بختیاری را مراتع و جنگل‌ها پوشش داده است که رقمی معادل ۸۶.۵ درصد از سطح این استان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۷:۳۷

12 Apr 2021